x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

با این چند وظیفه ای که باید داشته باشید ، از پاییز تا زمستان برنامه خود را طی کنید توسط اشلی | 12 نو

xتوسط اشلی | 12 نوامبر 2018
0
 
   
با این چند وظیفه ای که باید داشته باشید ، از پاییز تا زمستان برنامه خود را طی کنید
تعطیلات شلوغ ترین زمان سال است ، اما همچنین خشک ترین و سردترین زمان است. تغییر مراقبت از پوست از پاییز به زمستان نیازی به چالش یا محدودیت زمانی نیست!کرم ضد آفتاب سینره
 
با کمتری بیشتر کار کنید و به رژیم خود محصولات اضافه کنید که پوست شما را تمیز ، درمان ، مرطوب و محافظت می کنند. ما با دکتر جوئل شلسینگر ، متخصص پوست و مدیر عامل LovelySkin ، دارای مجوز هیئت مدیره ، برای نظر وی در مورد اهمیت حفظ این مواد ضروری ، بدون توجه به فصل ، مشورت کردیم.
 
"اگر در محلی زندگی می کنید که در ماه های زمستان سرد و خشک می شود ، اولین غریزه شما ممکن است حذف موارد ضروری مانند SPF باشد. این نمی تواند اشتباه تر باشد! اشعه UVA / UVB می تواند در تمام طول سال به پوست شما آسیب برساند. بهترین راه برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده از کرم ضد آفتاب هر روز است که حداقل هر دو ساعت یکبار دوباره استفاده کنید. علاوه بر این ، هرگز از شستن صورت خود قبل از خواب صرف نظر نکنید. تا زمانی که پوست شما تمیز ، مرطوب و محافظت شده باشد ، رژیم شما به راحتی از پاییز به زمستان منتقل می شود. "
 
با استفاده از چند محصول چند وظیفه ای مورد علاقه ما در زمستان ، انفجار بیشتری دریافت کنید و فضای حمام خود را خالی کنید!
 
پاک کننده صورت را امتحان کنید که کارهای بیشتری انجام دهد.
پوست را با استفاده از مومیایی کننده Emma Hardie Moringa Cleansing Cream با پارچه پاک کننده و تمیز کنید. این پاک کننده صورت که باید داشته باشید برای استفاده در تمام طول سال بسیار مناسب است ، اما عصاره مغذی دانه مورینگا و ترکیب روغنهای اساسی در این فرمول مومیایی ، آن را برای زمستان ضروری می کند. ویتامین E و رازیانه وحشی دریا باعث کاهش منافذ پوست می شود در حالی که پارچه تمیز کننده منحصر به فرد به لایه برداری و تصفیه پوست کمک می کند. انگار که این کافی نیست ، فرمول ملایم به راحتی آرایش را نیز از بین می برد ، بنابراین نیازی به پاک کننده اضافی آرایش چشم نیست!
 
مومیایی کننده Emma Hardie Moringa با پارچه پاک کننده
 
با درمان آنتی اکسیدانی از رنگ پوست در تمام طول سال محافظت و یکنواخت کنید.
SkinMedica جدید سیستم LUMIVIVE محافظت در برابر پیری زودرس ، رنگدانه ها ، نور آبی و موارد دیگر را فراهم می کند. از آنجایی که نور آبی و آلودگی می تواند در تمام طول سال روی پوست شما تأثیر بگذارد ، داشتن یک رژیم درمانی آنتی اکسیدانی در رژیم شما که 365 روز در سال از چهره شما محافظت می کند ، مهم است. سیستم LUMIVIVE دارای دو محصول است - یکی برای روز و دیگری برای شب - محافظت از پوست را بدون توجه به آب و هوا آسان می کند. LUMIVIVE DAY محافظت قوی در برابر متجاوزان محیطی و نور آبی را ایجاد می کند در حالی که LUMIVIVE NIGHT به سم زدایی و جوان سازی پوست در طول شب کمک می کند. به عنوان یک جایزه اضافی ، این دو نفره تقویت کننده درخشندگی همچنین توانایی بهبود پوست را افزایش می دهد ، که منجر به ایجاد رنگ پوست روشن تر و یکدست می شود.
 
سیستم SkinMedica LUMIVIVE
 
پوست خشک یا بادشده را با یک مرهم چند منظوره التیام داده و مرطوب کنید.
مومیایی کردن بدن FixMySkin Healing با 1٪ هیدروکورتیزون یک مولتی وظیفه متناسب با همه موارد است. این مومیایی فوق العاده مغذی با هیدروکورتیزون 1٪ تحریک را تسکین می دهد در حالی که کره های شی و کاکائو باعث آبرسانی به پوست خشک ، پوسته پوسته و خارش دار می شوند. از فرمول تسکین دهنده می توان برای بهبود اگزما ، گزش گزش ، واکنش های آلرژیک ، شکاف لب ، ترک دست و موارد دیگر استفاده کرد. علاوه بر این ، این مومیایی جهانی از فرمول چوبی مناسبی نیز برخوردار است ، بنابراین می تواند هر کجا تعطیلات (و مراقبت از پوست شما) را با شما همراه کند به راحتی با شما سفر کند!
 
مومیایی کردن بدن FixMySkin با هیدروکورتیزون 1٪
 
با استفاده از SPF ضد پیری ، علائم پیری را کاهش داده و در برابر آفتاب محافظت کنید.
حتی اگر روزهای زمستان کوتاه و سردتر باشد ، اشعه ماورا بنفش می تواند در تمام طول سال به پوست شما آسیب برساند! با استفاده از Colorescience Total Eye 3-in-1 Renewal Therapy SPF 35 از چشمان خود محافظت کرده و از آنها محافظت کنید. مواد معدنی ضد آفتاب با طیف گسترده با دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی. رنگ چاپلوس جهانی باعث ایجاد روشنایی در ناحیه چشم می شود در حالی که بوم مناسبی را برای استفاده در آرایش فراهم می کند و نرم کننده نرم و خنک کننده چشم های خسته را آرام می کند. برای استفاده کنندگان لنزهای تماسی و پوست حساس بی خطر است ، استفاده از این روش آسان ، چند منظوره ، صرف نظر از فصل ، از جدیدترین موارد ضروری شماست.
کرم ضد آفتاب-----ok
 
کرم ضد افتاب---ok
 
بهترین کرم ضد افتاب---ok
 
بهترین ضد افتاب------ok
 
 کرم ضد آفتاب لانسون-----ok
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

 

 

همه چیز درباره جام های قاعدگی TPE.جام های قاعدگی TPE چیست؟

 
TPE کوتاه الاستومر ترموپلاستیک است. به همان روشی که لیوان های سیلیکون از سیلیکون درجه پزشکی استفاده می کنند ، تولیدکنندگانی که از TPE استفاده می کنند از درجه پزشکی TPE نیز استفاده می کنند.
فنجان های قاعدگی TPE حاوی سیلیکون ، لاستیک ، لاتکس ، بیس فنول (BPA / BPS) یا فلزات سنگین نیستند. آنها هنوز هم ملزم به ثبت نام در FDA و استفاده از رنگهای بی خطر هستند.بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
اطمینان از تهیه یک فنجان از مواد ایمن و آزمایش شده ، تنها یکی از دلایل زیادی است که ما برای حمایت از مارک های ایستاده ، در مقابل مارک های "ارزان قاعدگی" که به طور کلی اصلاً مارک نیستند ، انتخاب می کنیم.
 
TPE چگونه با سیلیکون مقایسه می شود
سیلیکون بیشترین کاربرد را در تولیدکنندگان لیوان قاعدگی دارد. در حالی که هر دو گزینه خوبی هستند ، TPE کاری را انجام می دهد که سیلیکون نمی تواند. TPE توانایی منحصر به فرد گرم شدن با دمای بدن شما را دارد تا با قالب گیری بر روی شکل شما ، تناسب سفارشی تری ایجاد کند. به همین دلیل است که برخی از افراد ، مانند کیم ، متوجه می شوند که لیوان های آنها کمی بیضی از آنچه داخل آن قرار دارد خارج می شود. در حالی که یک فنجان سیلیکونی هنوز به دیواره واژن مهر و موم می کند ، با ایجاد فشار حتی در تمام لبه ، این کار را بیشتر می کند جام. با این وجود TPE هنوز از استحکام ایجاد فشار برخوردار است اما برای تناسب بهتر نیز اندکی تغییر شکل می دهد.
 
علاوه بر این ، لیوان های TPE می توانند در یک فنجان سفت تر قرار بگیرند تا راحت تر باز شوند ، اما با دمای بدن شما نرم می شوند ، در حالی که برای برخی از کاربران پوشیده شده است ، راحت تر هستند.
 
مارک هایی که جام های قاعدگی TPE درست می کنند
 
گرچه مارک های زیادی از TPE استفاده نمی کنند ، اما شما ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید با آنها آشنا باشید! MeLuna یکی از مارک های قدیمی موجود در بازار است. آنها نه تنها وسیع ترین اندازه اندازه گیری فنجان را دارند ، بلکه آنها به طور انحصاری از TPE به همراه فنجان های خود استفاده می کنند. سلام جدیدتر جام سلام با جام منحصر به فرد و ضامن گرد است.
 
"در Hello Cup ما به جای سیلیکون از درجه پزشکی TPE (الاستومر ترموپلاستیک) استفاده کردیم. دلایل مختلفی در پشت این وجود داشت. TPE با کیفیت بالا ضد آلرژی و قابل بازیافت است. فنجان های ما سفت است ، اما بسیار راحت است. احساس می کنیم استحکام یکی از جنبه های مهم برای جلوگیری از نشت است ، به ویژه برای کاربران فعال بدنی که عضلات آنها قوی است و می توانند جام های ضعیف را از بین ببرند. TPE در کنار بدن گرم شده و مطابق با شکل کاربر است. Hello Cups در FDA ثبت شده است و فاقد لاستیک ، لاتکس ، BPA ، فلزات سنگین یا سایر مواد خراشیده است. تمام رنگ های استفاده شده درجه خوبی دارند و با استانداردهای EU و FDA مطابقت دارند. "
 
برای ملاحظات دیگر ، من با ملونا صحبت کردم. به گفته آنها ، TPE "ماده ای بسیار انعطاف پذیر است که به راحتی با محیط پیرامون خود سازگار می شود تا حتی احساس سفارشی تری برای فرد استفاده کننده داشته باشد. ممکن است متوجه شوید که به مرور زمان فنجان TPE شما بعد از تنظیم شدن به فرم پوشنده ، کمی بیضی شکل می شود. این جای نگرانی نیست. دفعه بعدی که این جام را پوشیدید دوباره با فرم شما مطابقت خواهد داشت. اگر می خواهید فنجان را به شکل کاملاً گرد و اصلی برگردانید ، کافی است فنجان را در آب داغ بجوشانید "
 
آنها همچنین استناد می کنند که TPE کمتر گزارش شده است که باعث ایجاد واکنش آلرژیک شود (وقتی با سیلیکون مقایسه می شود). TPE همچنین ممکن است خطر کمتری از TSS نسبت به سیلیکون داشته باشد (اگرچه در حال حاضر با یک فنجان خطر کم است). TPE همچنین به راحتی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد - به ایجاد زباله کمتر در هنگام تولید کمک می کند.
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

 

 

 

 

ورودهای پاییزی به زودی به Diane’s می آیند

توسط ماریکو | 28 آگوست ، 2020 | سوتین ، مد ، توری ، روند لباس زیر زنانه ، ورودهای جدید ، سوتین های تی شرت
پیش نمایش مد پاییز
پاییز در راه است و به همراه آن نوید لاتهای ادویه کدو تنبل ، ژاکت های بافتنی چسبناک ، ریزش برگها و لباس زیر زنانه ... با نزدیک شدن به روزهای مدرسه و هوای خنک تر ، زمان خوبی است که کمد لباس خود را برای فصل آینده تغییر دهید و چند قطعه اصلی اضافه کنید تا کشوی لباس زیر را تازه کنید. از سایه های نسخه محدود در مبانی مورد علاقه شما گرفته تا ست های توری مجلل ، در اینجا می توانید نگاهی بیندازید به چند سبک جدید که در ماه سپتامبر وارد می شوند:خرید لباس خواب فانتزی
 
primadonna-madison-longline-bra-blog-dianes-lingerie-720x900
PrimaDonna Madison Longline
چک های جسورانه ، شکل گل لاله ای گرد و یک شبح طناب زرق و برق دار باعث می شود این سبک PrimaDonna به راحتی مقاوم نشود. در 32-38 باند و فنجان D-G با ریو مختصر مطابقت دارد.
 
Empreinte-lucille-bra-midnight-blue-blue-dianes-lingerie-720x900
امپرینت لوسیل
سبک جدید و زیبای بالکن / کم گردن از Empreinte با فنجان های پارچه ای نرم و گلدوزی های رمانتیک. در 30–40 باند و فنجان D-G با اندازه مختصر در اندازه های S – XL موجود است.
 
marie-jo-avero-bra-bronze-blog-dianes-lingerie-720x900
ماری جو آروو در برنز
سوتین تی شرت مورد علاقه شما از ماری جو به نسخه محدود Bronze باز می شود ، یک خنثی لوکس جدید برای پاییز. در 32-38 باند و فنجان A-E با ریو مختصر مطابقت دارد.
 
primadonna-تابستان-بالکن-سوتین-آبی-وبلاگ-dianes-لباس زیر زنانه -720x900
تابستان PrimaDonna
یک بالکن ظریف و نشاط آور از PrimaDonna گلدوزی های رنگارنگ را روی تور آبی عمیق پاشیده است. در 32-38 باند و فنجان C-G با بند شلوار لوکس موجود است.
لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی فاق باز
 
فروش لباس زير كاستوم
 
لباس خواب دخترانه فانتزی
 
لباس خواب فانتزی دخترانه
 
انواع لباس زير فانتزي
 
عکس لباس خواب فانتزی
 
خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ
 
لباس خواب مردانه فانتزی
 
لباس زير كاستوم
 
لباس خواب فانتزی مردانه
 
لباس خواب فانتزی عروس
 
خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم
 
خرید لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی اینستاگرام
 
آموزش دوخت لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب زنانه فانتزی
 
فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه
 
کانال تلگرام لباس خواب کاستوم
 
فروش عمده لباس خواب فانتزی
 
انواع لباس خواب فانتزی
 
لباس کاستوم فانتزی
 
لباس خواب فانتزی زنانه
 
لباس خواب های فانتزی
 
انواع کاستوم فانتزی
 
لباس خواب فاق باز
 
لباس خواب فانتزی به انگلیسی
 
دوخت لباس خواب فانتزی
 
خريد لباس فانتزي
 
خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه
 
لباس خواب فانتزی جدید
 
انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه
 
تولیدی لباس خواب فانتزی
 
مدل لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب عروس فانتزی
 
لباس خواب فانتزی تحریک کننده
 
لباس خواب فانتزی دخترانه شیک
 
فروش لباس خواب فانتزی
 
لباس كاستوم
 
کاستوم های فانتزی
 
لباس های خواب فانتزی
 
لباس بادی فانتزی
 
کانال لباس خواب فانتزی
 
كاستوم پرستاري
 
جدیدترین لباس خواب فانتزی
 
مدل لباس خواب فانتزی زنانه
 
خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی
 
پخش لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی با جوراب
 
سفارش لباس خواب فانتزی
 
ست لباس زير زنانه فانتزي
 
لباس خواب فانتزی سایز بزرگ
 
ست لباس خواب فانتزی

 

لباس خواب دانتل

 اگر شریک زندگی شما لباس زیر نباشد چه می کنید؟ دیدگاه بلاگر لباس زیر زنانه

 

لباس خواب دانتل :از آنجا که من این بستر را ایجاد کرده ام ، به ایجاد محتوای خود برای علاقه مندان به لباس زیر و به ویژه زنان اشاره کردم. زمانی نبود که من این محتوا را ایجاد کنم تا از دیگران به جز افرادی که شخصاً به اطلاعات احتیاج دارند ، خشنود شوم. بیایید واضح تر هم بگوییم: این وبلاگ هرگز به عنوان فضایی برای رضایت مردان در نظر گرفته نشده است.
 
هرچه زمان می گذشت ، من فهمیدم که هر کاری انجام می دهم ، انتشار تصاویر زیبا مدلینگ کسی را که می تواند قدردانی کند و نه لزوما افرادی که برای لباس زیر زنانه آنجا هستند ، جذب می کند. من با آن صلح کردم - در پایان روز ، فکر می کنم تصاویر من به دلایل دیگری غیر از تناسب لباس بهتر شده اند و همچنین جالب هستند.
 
من همچنین کشف کردم که مردان در واقع می توانند به اطلاعاتی که من ارائه می دهم علاقه مند شوند و همیشه مانند پروانه های مربوط به آنها عمل نمی کنند. تصاویر دیک متوقف شد. حتی بعضی از آنها به من گفتند که هیچ تصوری از این قسمت از دنیای زنان ندارند و این بسیار چشم نواز است. من همیشه خوشحالم که چند جفت چشم باز می کنم و انصافاً رعایت می کنم برخی از پیروان مرد من انرژی مهربان و مثبتی دارند.
 
بنابراین ، شریک زندگی شما لباس زیر نیست.
بنابراین اکنون که در مورد این نکته روشن شدم ، اجازه دهید به موضوع این مقاله بپردازیم. من اغلب شنیده ام که خانم ها می گویند شرکای آنها به اندازه کافی برای لباس زیر برای آنها مهم نیست که بتوانند لباس راحتی بپوشند. من شنیده ام که مردم واقعاً از تلاش یا لذت شریک زندگی خود برای پوشیدن لباس زیر زنانه زیبا طرد می شوند. صادقانه بگویم ، پوشیدن لباس زیر زنانه "خوب" - یا هر چیزی که بیشتر مردم آن را سکسی می دانند - اگر خودتان به آن اهمیت نمی دهید و در لباس های دیگر احساس خوبی ندارید ، احتمالاً "تلاشی" نخواهد بود.
 
من یک متخصص روابط نیستم - اگرچه باید اعتراف کنم که در زندگی کوتاه مدت زیادی قرار گذاشته ام. اما آنچه که من فهمیدم این است که غالباً ، شریک زندگی و افراد شما ، وقتی صحبت از اتاق خواب می شود ، انرژی شما را قبل از لباسی که می پوشید ، می بینند. البته مطمئناً باید تمیز و با لباس های مناسبی که تمیز به نظر می رسند نیز بیایید. هر چیزی که به آن اضافه شود بیشتر برای این است که شما در بالای بازی خود احساس کنید و اعتماد به نفس قبلی خود را تقویت کنید.
 
فیلم ها در مورد رابطه جنسی و عاشقانه به ما دروغ می گویند.
لباس زیر زنانه 90٪ از جادوی خود را بر روی شما و شاید 10٪ را روی شریک زندگی شما کار می کند (در صورت وجود٪). هشدار خراب: اگر * شما * در بدن خود احساس خوبی دارید ، این نشان می دهد.
 
به یاد می آورم ، مدت ها پیش وقتی من هنوز یک معتاد لباس زیر بچه بودم که قبلاً هرگز کمربند آویز نپوشیده بودم اما از قبل به ست های منطبق خود افتخار می کردم. من به آن پسر علاقه داشتم که در نهایت دوست پسر من شد.
 
در آن زمان ، با ورود به یک رابطه جدید ، دوست داشتم لباس زیر زنانه جدید بخرم. نه برای آنها بلکه احساس می کنند تازه دارم شروع می کنم. من تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که 3 قطعه اول خودم را تهیه کنم. یادم می آید تا وقتی که لباس زیر زنانه جلوی او قرار می گرفتم احساس می کردم مثل یک آدم بد هستم. در آن زمان ، من تازه داشتم مثل کسی که می خواهد برای اولین بار جلوی تماشاگران آواز بخواند ، فرار می کردم. من خیلی اعتماد به نفس نداشتم ، اما حدس می زنم که به اندازه کافی جعل کردم چون نمی توانستم اجازه دهم این ست مرا خسته کند. اه اه!
 
خوب ، من از واکنش او ناامید شدم. او در واقع چیزی در این باره نگفت. ما فقط با اشتیاق منظم به کار خود ادامه دادیم. نه اینکه مقدار خوبی نبود اما به نظر نمی رسید که اصلا مربوط به لباس زیر باشد. من فقط چند ماه بعد فهمیدم که او واقعاً آن مجموعه را بسیار جالب تشخیص داده و از آن شب خاطره خوبی داشته است. اگرچه او حتی به یاد نمی آورد که چه شکلی است. تنها چیزی که باقی مانده احساس او از دیدن آن بود.
 
من به شخصه همیشه لباسهای زیر زنانه ای را که می پوشم به خاطر می آورم که اتفاق خاصی در زندگی من رخ می دهد زیرا صبح آنها را با دقت مانند یک طلسم مخفی انتخاب می کنم. اما من دور می شوم. نکته این است: مهم نیست که چه چیزی می پوشید بلکه نحوه پوشیدن آن مهم نیست. بنابراین احتمالاً جالبتر است که هر آنچه را که می پوشید احساس خوبی می کنید.
 
بعد از آن قسمت ، من هرگز واقعاً سعی نکرده ام که با لباس زیرم شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهم. من آنچه را می خواهم می پوشم و اگر آن شخص آن را دوست داشته باشد ، یک امتیاز مثبت است.
 
با این حال ، شما ممکن است واقعاً بخواهید که شریک زندگی شما به اندازه لباس زیر زنانه جدید شما هیجان زده شود. خوب ، یک عنصر اساسی برای این اتفاق یک شریک زندگی است که دوست دارد شما را خوشحال ببیند. من بارها و بارها از شرکای انکار کننده شنیده ام که عمداً کاری را انجام می دهند که نیمه دیگر آنها برای خوب نشان دادن انجام می دهد و حتی باعث می شود آنها نسبت به آن احساس آگاهی کنند. تنها توصیه من اگر در این شرایط قرار دارید فرار است. اگه میتونی.
 
اگر با این وجود ، شما یک رابطه سالم دارید ، طبیعی به نظر می رسد که لذت شخصی شما به نوعی به شریک زندگی شما منتقل می شود. چه کسی دوست ندارد فردی را که عاشق اوست ، ببیند و از شادی در یک لباس جدید ابریشمی بچرخد یا یک لباس زیر زنانه جدید کمی رقص شاد داشته باشد؟ هیچ کس. این شیرین ترین چیز است. حتی اگر ساعت ها در مورد چقدر بزرگ بودن این لباس زیر زنانه صحبت کنید ، ستاره های چشمان شما معمولاً ارزش آزار دهنده بودن غبغب های مداوم را دارند. حداقل این چیزی است که من معتقدم.
اگر شریک زندگی شما کاملاً شما را نادیده می گیرد ، ممکن است این اتفاق بیفتد
لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز،لباس خواب توری فانتزی،لباس خواب زنانه فانتزی،لباس فانتزی زنانه،سرهمی خواب زنانه،لباس خواب فانتزی مردانه،قیمت لباس خواب،لباس خواب مردانه توری

 

 

 

خرید لوازم آرایشی اصل

خرید لوازم آرایشی اصل: این مقاله توسط دکتر پوست ، دبرا جلیمان ، دکتر ، استادیار پوست در کوه سینا در شهر نیویورک و نویسنده کتاب قوانین پوست: اسرار تجاری از متخصص پوست برتر نیویورک ، بررسی شده است.

 
وقتی به پوست خود فکر می کنید ، احتمالاً تصور می کنید آنچه فقط برای شما قابل مشاهده است - سطح پوست شما. اما آنچه در آنجا اتفاق می افتد ، مانند آکنه ، خشکی و حتی عرق ، تحت تأثیر واکنش ها و فعالیت های عمیق پوست است. پوست دارای سه لایه اصلی است و هر کدام هدف خاص خود را دارند. در اینجا دلیل وجود هر یک از اینها برای حفظ سلامت پوست بسیار مهم است.
 
اپیدرم
اپیدرم لایه بیرونی پوست است و شما می توانید آن را اولین خط دفاعی بدن در برابر باکتری ها ، ویروس ها و حتی محیط زیست بدانید. اما این فقط یک لایه یکنواخت نیست! اپیدرم برای پوشش دادن همه مسئولیت های خود ، در واقع از چهار لایه نازک تر تشکیل شده است:
 
بالاترین لایه لایه شاخی است و ضخامت آن بسته به محل قرارگیری بدن متفاوت است (به همین دلیل ، مثلاً ، پوست پاشنه شما بسیار ضخیم تر از پلک شما است).
لایه بعدی لایه گرانولوزوم است. سلول ها در اینجا ماده مومی تولید می کنند که باعث می شود پوست شما ضد آب شود.
در مرحله بعدی لایه اسپینوزوم قرار دارد که از سلولهایی تشکیل شده است که سلولهای دیگر را به هم متصل می کند - مانند چسب برای سلولهای پوستی شما.
لایه زیرین اپیدرم لایه بازال است. سلولهای بنیادی را در خود جای داده است که با تقسیم آنها سلولهای پوستی جدیدی تولید می شود. سپس آن ها به سطح پوست رانده می شوند.
درمیس
درم جایی است که بیشتر جادوها اتفاق می افتد - حداقل در پوست. کلاژن و الاستین بیشتر درم و همچنین فیبروبلاست ها (نوع سلول ایجاد کننده کلاژن و بافت الاستیک) را تشکیل می دهند. این لایه چند هدف دارد:
 
لایه درم شامل عروق خونی و لنفاوی است که وظیفه رساندن مواد مغذی به پوست شما و از بین بردن محصولات جانبی یا سموم را بر عهده دارند.
غدد عرق در درم زندگی می کنند. آنها از طریق منافذ پوست عرق ساطع می کنند ، که هم بدن را خنک می کند و هم سموم را از بین می برد.
درم همچنین فولیکول های مو (جایی که موهای شما لنگر انداخته است) و غدد چربی را در خود جای داده است ، که روغنی را تولید می کند که پوست را نرم و صاف می کند - گاهی اوقات کمی با اشتیاق ، باعث شکستگی و چربی می شود.
لایه زیر جلدی
این لایه چربی عمیق ترین لایه پوست است و در اصل استخوان های شما را به عضله و استخوان می چسباند. در واقع آنقدر عمیق است که مواد فعال محصولات مراقبت از پوست شما هرگز به آن دست نخواهند یافت. این لایه دارای چند وظیفه حیاتی است:
 
لایه زیرپوستی مانند ترموستات است. این عایق بندی بدن است و همچنین به عنوان ذخیره انرژی در یک خرج کردن عمل می کند.
همچنین مانند این است که این چربی از عضلات ، استخوان ها و اندام های شما در برابر آسیب محافظت می کند.
سرانجام ، لایه زیرپوستی حاوی رگهای خونی ، انتهای عصبی ، ریشه فولیکول های مو و عمیق ترین غدد چربی است که روغن ایجاد می کند.

 

محصولات نانو خودرو

 فناوری نانو چیست؟

محصولات نانو خودرو

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

اسپری نانو ماشین

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.

معرفی فناوری نانو
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان - شوینده فرش و مبل نانوسان - مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان - اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان - شیشه پاک کن نانوسان

تاریخچه فناوری نانو

در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.

نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.

فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.

معرفی فن‌آوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

مراحل فن‌آوری نانو

در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:

طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم.

ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه.

ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند.

انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو

محصولات

محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:

فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.

نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.

نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.

محصولات نانو خودرو

تعریف استاندارد

به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.

به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.

اصول بنیادی

یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.

با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

بهبود خواص سیمان و بتن

بهبود خواص مکانیکی

افزایش کیفیت سیمان و بتن

جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن

نانو پوشش‌ها

ایجاد پوشش عایق مناسب

عدم نفوذ عوامل خوردگی

افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت

افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی

خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح

رنگ‌های تصفیه کننده هوا

نانو ضد آب کننده‌ها

نانو شیشه‌ها

شیشه‌های خود تمیز شونده

شیشه‌های محافظ در برابر آتش

شیشه‌های کنترل کننده انرژی

نانو آسفالت‌ها

نانوکامپوزیت‌ها

تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب

شاخه‌های اصلی در نانو

می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:

نانو روکش‌ها

نانو مواد

نانو پودر‌ها

نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)

نانو کامپوزیت‌ها

مهندسی مولکولی

موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)

نانو الکترونیک

نانو سیم‌ها

نانو حسگر‌ها

نانو ترانزیستور‌ها

نانو مواد نرم

لیپید نانوفناوری

نانو مکانیک

نانو سیالات

نانو لیتوگرافی

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetics/products-nano-automobile/

 

 

نحوه استفاده از Amla برای رشد مو

 مو اغلب به عنوان یک پسوند از شخصیت زن تلقی می شود - بنابراین ، چه کسی نمی خواهد قفل های سرحال و قوی که رشد می کنند قوی و سالم باشند؟ رشد سریع و سالم مو چیزی است که بسیاری از افراد تمایل دارند. با این حال ، رشد مناسب موهای شما می تواند یک کار باشد ، یعنی ، مگر اینکه مواد لازم را در اختیار داشته باشید.

 
آملا یا همان انگور فرنگی هندی به دلیل فواید زیادی که به مو و پوست سر شما می بخشد معروف است. این میوه خوراکی درخت میرووبالان ، که عمدتاً در هند و برمه دیده می شود ، حاوی مقادیر زیادی تانن و ویتامین C است. این منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است ، همچنین حاوی kaempferol ، flavonoids و اسید گالیک است که همگی به تقویت بافت مو کمک می کند. اما دقیقاً چگونه میوه به رشد مو کمک می کند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.
 
 
مزایای آملا برای رشد مو
ماساژ پوست سر شما با روغن آملا به تقویت گردش خون کمک می کند. این به نوبه خود ، تغذیه فولیکول های شما را بهینه کرده و رشد مو را افزایش می دهد. نه تنها این ، بلکه روغن آملا همچنین به خلاص شدن از شر پوسته های خشک از پوست سر کمک می کند و چربی و خاک را از فولیکول ها حل می کند و باعث بهبود سلامت کلی پوست می شود.
تقویت سلامت پوست سر باعث بهینه سازی سطح pH و تولید روغن می شود.
یکی از بزرگترین عواملی که باعث شکستن مو می شود کمبود ویتامین C است و یکی از ساده ترین راه ها برای پر کردن بدن با این ویتامین ضروری ، مصرف آملا است.
در کنار ویتامین C ، آملا نیز بسیار غنی از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها با از بین بردن رادیکال های آزاد بدون ایجاد آسیب به سلامت موها و فولیکول ها کمک می کنند.
استفاده منظم از آملا برای مراقبت از مو همچنین به تقویت شاخه های مو کمک می کند و از بروز مواردی مانند شکستگی و شکاف جلوگیری می کند.
مزایای استفاده از Amla در رژیم غذایی شما
 
هر روز خوردن چند قطعه از میوه آملا می تواند به شما در زمینه جلوگیری از خاکستری ، تقویت رشد مو و بهبود وضعیت پوست سر کمک کند.
با این حال ، آملا تازه فقط از اکتبر تا مارس در دسترس است. بنابراین یک روش کارآمد برای شامل این میوه شگفت انگیز در رژیم غذایی شما در تمام سال ، گنجاندن پودر آملا در رژیم غذایی شما است. 1/4 تا 1 قاشق چایخوری پودر هر روز می تواند تغییرات شگفت انگیزی در سلامت موهای شما ایجاد کند.
شما همچنین می توانید آب آملا تازه را عصاره کرده و هر روز برای نتایج قابل مشاهده بنوشید.
یادآوری این نکته مهم است که وقتی سلامتی مو به چشم می آید همان چیزی که روی موهای خود می گذارید ، آنچه را که در بدن خود قرار می دهید به همان اندازه اهمیت دارد. در زیر لیستی از روشهای مراقبت از مو amla برای رشد مو وجود دارد.
 
نحوه استفاده از آملا برای رشد مو در خانه
1. روغن آملا برای رشد مو
Amla-روغن-برای-مو-رشدPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
 
2 قاشق غذاخوری پودر آملا
2 قاشق غذاخوری نارگیل / روغن زیتون
زمان پردازش
 
45 دقیقه
 
روند
 
در یک قابلمه ، روغن را گرم کنید و به آن دو قاشق چایخوری پودر آملا اضافه کنید.
روغن را گرم کنید تا قهوه ای شود.
گرما را خاموش کرده و روغن را کنار بگذارید تا خنک شود.
پس از حل شدن پودر کربن ، روغن را در یک کاسه جمع کنید.
در حالی که هنوز کمی گرم است ، آن را روی پوست سر و موهای خود بمالید. حدود 15 دقیقه پوست سر خود را ماساژ دهید.
پس از انجام ماساژ پوست سر خود و انجام کامل موهایتان در روغن ، به مدت 30 دقیقه با روغن موجود در موهای خود صبر کنید.
روغن را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
سه بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن نارگیل با روغن نارگیل دارای خواص نفوذ قوی ای است که به آن کمک می کند تا در اعماق موها عمیق شود و موهای شما را به خوبی آملا تغذیه می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است که به حفظ سلامتی پوست سر کمک می کند.
 
با روغن زیتون- روغن زیتون یک نرم کننده طبیعی است که به آبرسانی موهای شما کمک می کند ، آن را صاف و کنترل می کند. این کمک می کند تا به طور مؤثر با مسائلی مانند شکست و شکاف پایان یابد.
 
2. Amla و Shikakai برای رشد مو
Amla-and-Shikakai-برای-مو-رشدPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری پودر آملا
2 قاشق غذاخوری پودر شیکاکی
4 قاشق غذاخوری آب
زمان پردازش
40 دقیقه
 
روند
در یک کاسه ، پودر آملا و شیکاکی را با آب مخلوط کنید تا خمیر یکدست و یکدست شود.
این خمیر را به عنوان ماسک مو روی مو و پوست سر خود بمالید.
هنگامی که پوست سر و موهای شما کاملاً پوشانده شود ، حدود 40 دقیقه ماسک را بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. اگر موهای نسبتاً تمیز دارید ، می توانید از شامپو پرش کنید زیرا shikakai خاصیت پاک کنندگی دارد.
چند وقت؟
یک بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
اگر مشکل ریزش مو دارید ، این بسته به مهار آن کمک می کند. Shikakai یک ماده فوق العاده برای تمیز کردن پوست سر و موهای شما است. این کمک می کند تا محصول ، چربی و خاک را از بین ببرد و موهای شما را نرم و ابریشمی می کند. همچنین به باز کردن فولیکول ها کمک می کند تا پوست سر شما بتواند حداکثر تغذیه ای از آملا را در این بسته مو به دست آورد.
 
3. پودر آملا و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
2 تخم مرغ کامل
پودر آملا 1/2 فنجان
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در یک کاسه ، تخم مرغ ها را ضرب و شتم بزنید تا شروع به سرخ شدن کنند.
به تخم مرغ زده شده ، پودر آملا را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدست و یکدست شود.
این خمیر را به عنوان ماسک مو روی مو و پوست سر خود بمالید.
هنگامی که پوست سر و موهای شما کاملاً پوشانده شود ، حدود 1 ساعت ماسک را بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. از آب گرم و گرم استفاده نکنید زیرا ممکن است در آخر "پختن" تخم مرغ در موهای شما باشد.
چند وقت؟
یک بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
تخم مرغ از پروتئین هایی برخوردار است که به تغذیه ساقه و فولیکول های مو کمک می کند. زرده به وضعیت موهای شما کمک می کند و باعث کنترل بیشتر آن می شود.
 
4. حنا و آملا برای رشد مو
حنا-و-آملا-برای-مو-رشدPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری پودر آملا
3 قاشق غذاخوری پودر حنا
4 قاشق غذاخوری آب گرم
زمان پردازش
1-2 ساعت
 
روند
مواد را درون یک کاسه قرار دهید و هم بزنید تا مخلوط یکدست و یکدست شود. حتما از کاسه پلاستیکی یا شیشه ای استفاده کنید و نه یک فلز.
بگذارید مخلوط یک شبه خیس شود.
صبح ، این مخلوط را روی پوست سر و موهای خود بمالید. اگر نمی خواهید موهایتان نارنجی شود ، می توانید نیلی را به مخلوط اضافه کنید.
هنگامی که پوست سر و موهای شما کاملاً پوشانده شده است ، حدود 1-2 ساعت ماسک را بگذارید.
موهای خود را با آب خنک و یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
یکبار در ماه
 
چرا این کار می کند
حنا یک ماده عالی برای سلامتی پوست سر است. این گیاه باعث از بین رفتن روغن و خاک می شود ، فولیکول ها را قفل نمی کند و رشد موهای سالم را تقویت می کند. این ماده همچنین موهای شما را از خاکستری شدن حفظ می کند.
 
5. دستور العمل آب آملا و لیمو برای رشد مو
آملا-و-لیمو-آب میوه-دستور العمل-برای-مو-رشدPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری آب آملا
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
زمان پردازش
15 دقیقه
 
روند
در یک کاسه شیشه ای / پلاستیکی ، آملا و آب لیمو را با هم ترکیب کنید. خوب مخلوط کنید.
این محلول را حدود 5 دقیقه در پوست سر خود ماساژ دهید.
وقتی پوست سر شما کاملاً پوشانده شود ، محلول آملا-لیمو را به مدت 10 دقیقه دیگر بگذارید.
بعد از گذشت 10 دقیقه ، موهای خود را با یک شامپوی ملایم سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
1-2 بار در هر دو هفته.
 
چرا این کار می کند
آب لیمو یکی دیگر از ترکیبات سرشار از ویتامین C است. ویتامین باعث افزایش سطح کلاژن و در نتیجه رشد موها می شود. به صورت اختیاری ، شما همچنین می توانید آب آملا را به طور روزانه مصرف کنید تا رشد سالم مو را تقویت کنید.
 
6. شنبلیله و آملا برای رشد مو
شنبلیله-و-آملا-برای-مو-رشدPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری پودر آملا
2 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله
5 قاشق غذاخوری آب گرم
زمان پردازش
20 دقیقه
 
روند
مواد را درون یک کاسه قرار دهید و هم بزنید تا مخلوط یکدست و یکدست شود. حتما از کاسه پلاستیکی یا شیشه ای استفاده کنید و نه یک فلز.
بگذارید مخلوط یک شبه خیس شود.
صبح ، این مخلوط را روی پوست سر و موهای خود بمالید.
هنگامی که پوست سر و موهای شما به طور کامل پوشانده شده است ، حدود 20 دقیقه ماسک را بگذارید.
موهای خود را با آب خنک و یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
شنبلیله به آرامش بخشیدن به پوست سر کمک می کند. این ماده یک ماده عالی برای درمان شوره سر است و همچنین به حالت مو کمک می کند. یک پوست سر سالم برای تولید موهای سالم مجهز تر است.
 
7. برگهای کاری و آملا برای رشد مو
برگهای کاری-و-آملا-برای-رشد مو
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
برگهای کاری 1/4 فنجان
1/4 فنجان آملا خرد شده
1 فنجان روغن نارگیل
زمان پردازش
45 دقیقه
 
روند
در یک ماهیتابه روغن نارگیل را گرم کرده و به آن برگهای خرد شده و آملا خرد شده اضافه می کنیم.
روغن را گرم کنید تا قهوه ای شود.
گرما را خاموش کرده و روغن را کنار بگذارید تا خنک شود.
روغن را در یک کوزه جمع کنید و برگهای آملا و کاری را از آن جدا کنید.
در حالی که هنوز کمی گرم است ، آن را روی پوست سر و موهای خود بمالید. حدود 15 دقیقه پوست سر خود را ماساژ دهید.
پس از انجام ماساژ پوست سر خود و انجام کامل موهایتان در روغن ، به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید.
روغن را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
اذعان کرد: رشد مو می تواند یک درد باشد ، اما با وجود آملا که در اختیار شماست ، می توانید در هر زمان قفل های زرق و برق دار داشته باشید! این روش های موی آملا برای رشد مو را امتحان کنید و در بخش نظرات زیر از تجربه خود برای ما بگویید.
مرجع:ثانیکالا

چگونه تخم ها از ریزش مو و رشد مو جلوگیری می کنند

 موهای سالم ، بلند و حجیم غالباً ممکن است به عنوان یک رویای دست نیافتنی به نظر برسند. به خصوص هنگامی که از مشکلاتی مانند ریزش مو و شکنندگی مو رنج می برید. با این حال ، آیا می دانید که یک ماده به راحتی در دسترس تخم مرغ می تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد؟ تخم مرغ ها نه تنها به مهار و جلوگیری از ریزش مو کمک می کنند ، بلکه آنها همچنین یک کمک عالی برای رشد مو هستند. به همین دلیل است:

 
 آیا تخم مرغ برای موهای شما مناسب است؟
 
تخم مرغ ها با پروتئین ها ، مواد معدنی و ویتامین های پیچیده B که مواد مغذی ضروری مو هستند ، از نظر قدرت تغذیه می شوند. این مواد مغذی ، به ویژه بیوتین و سایر ویتامین های پیچیده B ، با تقویت ریشه های مو ، به کاهش ریزش مو کمک می کنند. این مواد مغذی همچنین به تحریک رشد جدید مو ، افزودن حجم و ضخیم شدن موهای شما کمک می کند. پروتئین ها به تقویت موهای شما کمک می کنند در حالی که چربی ها باعث بهبود وضعیت آن می شوند.
 
مزایای تخم مرغ برای مو
در حالی که خرد کردن تخم های خام روی موهای شما ممکن است خاموش به نظر برسد ، این مزایا باعث می شود فرآیند کاملاً ارزش آن را داشته باشد. در اینجا چگونه تخم مرغ به موهای شما سود می دهد:
 
 
1. رشد مو را تقویت کنید
تخم مرغ منبع فراوانی از پروتئین ها و مواد مغذی است که به عنوان "غذای مو" استفاده می شوند. این مواد مغذی در ضمن تقویت رشد جدید سالم به رشد و پیشرفت موهای شما کمک می کنند.
 
2. جلوگیری از ریزش مو
این مواد مغذی همچنین با تحریک پوست سر و تغذیه آن و تقویت ریشه های مو به ریزش مو کمک می کنند.
 
3. بهبود کشش مو
زرده تخم مرغ سرشار از لوتئین است که به آبرسانی موهای شما و بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند.
 
 
4- شکستگی محدود
لوتئین موجود در زرده های تخم مرغ همچنین در بهبود بافت موهای شما باعث بهبودی موهای شکننده ، مهار شکستگی و شکاف شدن می شود.
 
 
5. Shine را اضافه کنید
پروتئین های موجود در سفیده تخم مرغ به تغذیه موهای شما کمک می کند و آن را با درخشش سالم می گذارد.
 
 
6. صدمه را شفا می دهد
از آنجا که مو 70 درصد پروتئین است ، پروتئین موجود در تخمها به بازسازی شکافهای آسیب دیده کراتین در ساختار موهای شما کمک می کند. این به بهبودی آسیب کمک می کند.
 
 کدام قسمت از تخم مرغ برای موهای شما مناسب است؟
وقتی صحبت می کنید که کدام قسمت از تخم مرغ برای موهای شما مفیدتر است ، باید نوع موهای خود را در نظر بگیرید. خانمهایی که موهای روغنی دارند ترجیح می دهند از سفیده استفاده کنند در حالی که زنان دارای موهای خشک به دنبال زرده هستند. به همین دلیل است:
 
سفید - سفیده تخم مرغ ثروتمندترین منبع پروتئین است. این ماده همچنین حاوی مواد معدنی مانند نیاسین ، ریبوفلاوین ، منیزیم ، پتاسیم و سدیم است که همگی به رشد مو کمک می کنند. افرادی که موهای روغنی دارند ترجیح می دهند فقط از سفیده ها استفاده کنند زیرا در تغذیه موهای شما به کنترل تولید روغن کمک می کند. رنگ سفید موهای شما را به اندازه همتای زرد آن شرط نمی کند.
 
زرده - زرده نیز سرشار از پروتئین است (کمتر از سفید) و منبع فراوانی از ویتامین های کمپلکس B و اسید فولیک است که اغلب به آنها "غذای مو" گفته می شود. مقدار چربی زرده آن را بسیار عالی می کند. ماده تهویه مطبوع ، به همین دلیل است که اغلب توسط افرادی که موهای خشک دارند استفاده می شود.
 
کل - هم سفیده و هم زرده منبع غنی از پروتئین هستند. با این حال ، سفید ماده مغذی است. استفاده از کل تخم مرغ به شما اجازه می دهد تا از مزایای ترکیبی از سفیده و زرده استفاده کنید. این برای خانم هایی که موهای معمولی یا ترکیبی دارند ایده آل است.
 
نحوه استفاده از تخم مرغ برای رشد مو و جلوگیری از ریزش مو
1. ماسک تخم مرغ برای رشد موهای معمولی و ترکیبی
شما نیاز خواهید داشت
1 تخم مرغ کامل (2 مو اگر بلند هستید)
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (اختیاری)
زمان
20 دقیقه
 
روش
تخم مرغ و روغن زیتون را در یک کاسه بزنید تا سفیده و زرده و ترکیب شوند.
تخم مرغ زده شده را روی موهای خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملاً در مخلوط پوشانده شده است.
حدود 20 دقیقه آنرا بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
این ماسک مو ضمن حفظ تعادل روغن پوست سر شما ، به وضعیت مو کمک می کند. این ماده به تغذیه ریشه ها و شفت های مو ، بهبود بافت مو و ترویج رشد سالم مو کمک می کند. در صورت تمایل ، می توانید از روغن زیتون به عنوان یک عنصر پرش کنید ، اما روغن به نرم شدن موهای شما کمک می کند و تهویه مطبوع دیگری را در اختیار شما قرار می دهد.
 
2. ماسک موی زرده تخم مرغ برای موهای خشک
شما نیاز خواهید داشت
2 زرده تخم مرغ
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
زمان
20 دقیقه
 
روش
زرده های تخم مرغ و روغن زیتون را در یک کاسه بزنید تا مخلوط یکدست شود.
تخم مرغ زده شده را روی موهای خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملاً در مخلوط پوشانده شده است.
حدود 20 دقیقه آنرا بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
این مخلوط روغن زیتون و زرده تخم مرغ یکی از ساده ترین و کارآمدترین روش های تهویه مو است. نه تنها باعث می شود موهای شما احساس نرم و صافی ایجاد کند بلکه پوست سر شما را با مواد مغذی لازم برای رشد مجدد مو تغذیه می کند.
 
3. ماسک موی سفید تخم مرغ برای موهای روغنی
شما نیاز خواهید داشت
2 سفیده تخم مرغ
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (اختیاری)
زمان
20 دقیقه
 
روش
سفیده تخم مرغ و روغن زیتون را در یک کاسه تا زمانی که یک مخلوط صاف به دست بیاید ، صاف کنید.
تخم مرغ زده شده را بزنید
زمان
30 دقیقه - 1 ساعت
 
روش
مواد را در یک کاسه بزنید تا یک مخلوط یکدست شود.
مخلوط را روی موهای خود بمالید تا کاملاً پوشانده شود.
آن را به مدت 30 تا 60 دقیقه بگذارید.
با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
ژل آلوئه ورا منبع غنی از اسیدهای آمینه ، گلوکومانان ها ، استرول ها ، لیپیدها و ویتامین ها است. این مواد مغذی مو و پوست سر شما را تغذیه می کنند در حالی که خواص ضد التهابی ، ضد عفونی کننده و مرطوب کننده آلوئه ورا باعث تقویت سلامت پوست سر می شود. این منجر به رشد موهای سالم می شود.
 
2. حنا و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری تخم شنبلیله
1 فنجان پودر حنا خالص
1 زرده تخم مرغ
زمان
1 ساعت
 
روش
دانه‌های شنبلیله را در آب خیس کنید و آنها را یک شبه بگذارید.
صبح ، مقداری آب به پودر حنا اضافه کنید تا خمیر یکدست شود. (اگر می خواهید رنگ توسعه یابد ، این کار را 2 ساعت بگذارید.)
دانه‌های شنبلیله را رنده کرده و به همراه زرده تخم مرغ آن را به پودر حنا اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.
این مخلوط را روی مو و پوست سر خود بمالید و یک ساعت آن را بگذارید.
موهای خود را با یک شامپوی ملایم و آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
یک بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
حنا دارای خاصیت خنک کننده ای است که می تواند به تسکین پوست سر کمک کند. همچنین دارای خواص ضد میکروبی است که به حفظ سلامتی پوست سر کمک می کند. این بسته ضمن افزودن درخشش به مو ، به کنترل تولید روغن کمک می کند. همچنین ضمن تقویت رشد مو ، شوره سر و ریزش مو را مهار می کند.
 
3. روغن نارگیل و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
1 تخم مرغ کامل
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
زمان
20 دقیقه
 
روش
روغن تخم مرغ و نارگیل را در یک کاسه تا زمانی که سفیده و زرده باشد و ترکیب کنید ، بزنید.
تخم مرغ زده شده را روی موهای خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملاً در مخلوط پوشانده شده است.
حدود 20 دقیقه آنرا بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن نارگیل منبع فراوانی از اسیدهای چرب است که به تهویه موهای شما کمک می کند و از خشکی و شکستگی آن محافظت می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی قوی است که به سالم ماندن پوست سر شما کمک می کند ، در حالی که محتوای ویتامین آن به تغذیه و تقویت ریشه های شما کمک می کند. این بسته مو ریزش مو را مهار کرده و رشد سالم مو را تقویت می کند.
 
4. موز و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
1 موز
1 تخم مرغ کامل
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
زمان
15-20 دقیقه
 
روش
موز را تا زمانی که کاملاً عاری از توده باشد ، ترجیحاً در مخلوط کن بخورید.
حالا یک تخم مرغ کامل و مقداری روغن زیتون را به موز پوره شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
این بسته مو را روی مو و پوست سر خود بمالید. آن را به مدت 15-20 دقیقه بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
اگر موهای خشک دارید ، این بسته مناسب مو برای شماست. موز یک ماده مرطوب کننده عالی و منبع عالی پتاسیم و ویتامین های گروه B است. پتاسیم موهای شما را تقویت می کند در حالی که ویتامین های B موجود در این بسته مو به تغذیه پوست سر و افزایش حجم آن کمک می کنند.
 
5. آووکادو و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
av آووکادو رسیده
1 زرده تخم مرغ
زمان
20 دقیقه
 
روش
آووکادو را تا زمانی که کاملاً عاری از توده باشد ، خیس کنید.
به آووکادو پوره شده ، زرده تخم مرغ را اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم تا ترکیب شود.
این مخلوط را روی موهای خود بمالید و حدود 20 دقیقه روی آن بگذارید.
بعد از بیست دقیقه موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
آووکادو منبع غنی از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین های A ، E ، D ، B6 ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است. این مواد مغذی پوست سر و مو شما را تغذیه می کنند تا به رشد مو و مهار ریزش مو کمک کنند. بسته مو نیز درمانی عالی برای بهبود خشکی و آسیب است.
 
6. روغن کرچک و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
1-2 تخم مرغ کامل
1 قاشق غذاخوری روغن کرچک
زمان
20 دقیقه
 
روش
روغن تخم مرغ و کرچک را در یک کاسه تا زمانی که سفیده و زرده باشد مخلوط کرده و ترکیب کنید.
تخم مرغ زده شده را روی موهای خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملاً در مخلوط پوشانده شده است.
حدود 20 دقیقه آنرا بگذارید.
موهای خود را با آب خنک بشویید. آب داغ تخم مرغ را می پزد و از بین بردن بوی آن غیرممکن است.
موهای خود را حالت دهید و بگذارید هوا خشک شود.
چند وقت؟
1-2 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن کرچک یکی از محبوب ترین مواد تقویت کننده رشد است. این منبع غنی از پروتئین ها است که به ترمیم آسیب های مو کمک می کند. این ماده همچنین حاوی اسید ricinoleic است ، که به رشد مو کمک می کند و ریزش مو را مهار می کند. این یکی از محبوب ترین روش های درمان ضخیم مو است.
 
7. پودر آملا و تخم مرغ برای رشد مو
شما نیاز خواهید داشت
½ پودر آملا فنجان
2 تخم مرغ کامل
زمان
1 ساعت
 
روش
تخم مرغ و پودر آملا را در یک کاسه تا زمان سفید و زرده ترکیب کرده و ترکیب کنید.
برنامه
مرجع:ثانیکالا

30 گیاه طبیعی برای رشد و ضخامت مو

 ریزش مو یک مشکل شایع است که هم خانم ها و هم خانم ها با آن روبرو می شوند ، جایی که موهای آنها از طاسی ، ریزش مو یا ریزش موی کم پشت ، پراکنده می شوند. به آرامی بروز می کند و گاهی اوقات حتی آن را به عنوان یک مشکل تلقی نمی کنید تا اینکه موهای خود را کاملاً از دست دادید.

 
کشف اینکه موهای خود را گم می کنید می تواند باعث وحشت ، استرس و سردرگمی در مورد کارهایی شود که باید انجام دهید. با وجود بسیاری از محصولات موجود در بازار که نوید رشد مو را می دهند ، انتخاب برخی مواقع دشوار است.
 
 
در حالی که بسیاری از محصولات نوید خوبی گیاهان را می دهند ، با توجه به تمام مواد شیمیایی موجود در ساخت آن ، نمی توان از اثرات یک محصول روی پوست سرتان شناخت. پس چرا فقط به سمت گیاهان روی ندهیم؟
 
استفاده از گیاهان دارویی برای معالجه ریزش مو و تقویت رشد مو قرنها قبل از تصور محصولات تجاری ، متداول بوده است. در حالی که محصولات تجاری نوید خوبی یک ماده طبیعی را می دهند ، اما با مواد شیمیایی پر شده اند. این امر استفاده از گیاهان را به یک راه حل مطلوب تبدیل می کند.
 
گیاهان مختلف زیادی برای رشد مو استفاده می شوند و هرکدام دارای خواص بی نظیری هستند که آنها را به عنوان ترکیبات ایده آل در رژیم مراقبت از مو خود قرار می دهد.
 
 
گیاهان برای رشد مو
آملا یا انگور فرنگی هندی
شیکاکی
Reetha یا Soapnuts
حنا
متی یا شنبلیله
برهمی
Neem
اسب اسب
بهرنجراژ
اسطوخودوس
دانه کتان
گزنه
اره پالمتو
تقویم
کامفری
بابونه
آرنیکا
گوتو کلا
قاصدک
گواهینامه
یوکا
هاپس
نعناع تند
کاسیا
مارشملو
آویشن
جعفری
آبرنگ
مورینگا
مادنهایر
1) آملا یا انگور فرنگی هندی
1) -آملا-یا-هندی-گوزن پینیت
تصویر: iStock
 
نام علمی: Phyllanthus Emblica
 
Amla ، همچنین به عنوان انگور فرنگی هندی نیز شناخته می شود ، میوه ای است که با ویتامین C و چندین آنتی اکسیدان دیگر وجود دارد که به تولید کلاژن کمک می کند (1). کلاژن سرعت رشد مو را افزایش می دهد و رشد قوی مو را تضمین می کند. پودر آملا خشک را می توان با روغن نارگیل مخلوط کرده و روی موهای خود بمالید. همچنین می توانید پودر را با آب ترکیب کنید تا خمیری تشکیل شود. خمیر را می توانید به عنوان ماسک مو روی موهایتان بمالید. بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند و بعد آن را با آب خنک بشویید.
 
 
مزایای Amla:
رشد مو را تقویت می کند
رنگ موی مو را کاهش می دهد
به بیماری شوره سر و پوست سر کمک می کند
به عنوان نرم کننده مو عمل می کند
 
بازگشت به TOC
 
2) شیکاکی
 
2) -ShikakaiPinit
تصویر: iStock
 
نام علمی: Acacia Concinna
 
Shikakai از پوست ، برگ و غلاف درخت Shikakai گرفته شده است. پودر آن به تقویت مو ، کنترل شوره و کمک به تمیز کردن پوست سر کمک می کند (2). بیشتر به همان روش Amla استفاده می شود. می توان از آن به صورت پودر شده با روغن حامل مانند نارگیل استفاده کرد ، یا می توان با مخلوط کردن پودر شیکاکای در آب برای ایجاد خمیر به عنوان ماسک مو استفاده کرد. میوه خشک Shikakai نیز در تهیه آب پاک کننده آماده می شود تا یک پاک کننده شفابخش تهیه کند. این یکی از گیاهان مؤثر است که باعث تقویت رشد مو می شود.
 
مزایای Shikakai
سلامت پوست سر شما را پاک و بهبود می بخشد
شوره سر را کنترل می کند
رشد مو را تقویت می کند
ریشه های مو را تقویت می کند
بازگشت به TOC
 
3) آجیل Reetha یا صابون
3) -Retetha-or-Soap-nutPinit
تصویر: iStock
 
نام علمی: ساپیندوس
 
Reetha در صدر لیست گیاهان طبیعی است که باعث رشد مو می شود. Reetha ، همچنین به عنوان آجیل صابون شناخته می شود ، میوه هایی هستند که خشک شده و به صورت کامل یا به شکل پودر استفاده می شوند. از میوه درخت Reetha برای ساخت صابون برای مدت طولانی استفاده شده است ، و این جایی است که نام آنها ، آجیل صابون از آن گرفته شده است. Reetha در آب جوش خیس شده است ، و مایع حاصل از آن برای تمیز کردن موها استفاده می شود. این یک درمان موثر برای ریزش مو است.
 
مزایای Reetha:
فولیکول های مو و پوست سر را تغذیه می کند
رشد مو سالم را ترویج می کند
پوست سر را پاک می کند
خواص ضد التهابی با عفونت ها مبارزه می کند.
بازگشت به TOC
 
4) حنا
4) -HennaPinit
تصویر: iStock
 
نام علمی: Lawsonia inermis
 
حنا معمولاً برای رنگ آمیزی مو است ، اما همچنین برای سلامت کلی موهای شما شگفتی هایی ایجاد می کند. این ماده دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد میکروبی و قابض است (3). روغنهای اضافی را از پوست سر خارج کرده و از گرفتگی جلوگیری می کند. برگهای حنا پودر شده ، با آب مخلوط می شوند و چند ساعت استراحت می کنند. سپس خمیر را روی موها بمالید و برای چند ساعت در آن بگذارید. با آب شستشو می شود.
 
مزایای حنا:
رنگ مو طبیعی
موهای روغنی را درمان می کند
سطح pH پوست سر را احیا می کند
آسیب را ترمیم می کند
بازگشت به TOC
 
5) متی یا شنبلیله
5) -متی-یا-شنبلیله پینیت
تصویر: iStock
 
نام علمی: Trigonella foenum-graecum
 
متی یا شنبلیله نرم کننده طبیعت است. دانه ها در آب خیس می شوند. مایع حاصل یک ماده لاغر است که به مخلوطی از شیکااکای ، آملا و حنا اضافه می شود. از طرف دیگر ، بذرها را می توان یک شبه در آب خیس کرد و سپس با خمیر ریز خرد کرد و روی موها بمالید. می توانید کمی ماست را به خمیر اضافه کنید تا از مزایای اسید لاکتیک اضافه شده استفاده کنید.
 
مزایای Methi:
گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد
رشد مو را تقویت می کند
شرایط مو
بازگشت به TOC
 
6) برهمی
6) -BrahmiPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Bacopa Monnieri
 
برهمی در روغن و فرم پودر برای متوقف کردن ریزش مو و ضخیم تر و سالم تر شدن موها استفاده می شود. پودر مخلوط شده است
مزایای بهینگراژ:
رشد جدید مو را تقویت می کند (6).
درخشش و درخشش مو را می افزاید
بازگشت به TOC
 
10) اسطوخودوس
10) -LavenderPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Lavendula officinalis
 
اسطوخودوس به دلیل عطر و بوی خاص اما دلپذیر شناخته شده است. این ماده برای مراقبت از مو به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده دفع کننده حشرات طبیعی است که موها را از شپش محافظت می کند. شما می توانید با اضافه کردن چند قطره به روغن حامل مورد نظر خود از روغن اسانس اسطوخودوس استفاده کنید.
 
مزایای اسطوخودوس:
تولید روغن را کنترل می کند
دافع حشرات طبیعی
پوست سر را سالم نگه می دارد
بازگشت به TOC
 
11) دانه کتان
11) -FlaxseedPinit
تصویر: iStock
 
نام علمی: Linum usitatissimum
 
دانه کتان حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب است که برای موهای شما ضروری است (7). همچنین شامل آنتی اکسیدان هایی است که از رادیکال های آزاد خلاص می شوند. برای استفاده از دانه کتان برای موهای خود ، دانه های زمین را جوشانده تا یک ژل تشکیل شود. این ژل را روی پوست سر و موهای خود بمالید.
 
مزایای تخم کتان:
مو را تغذیه می کند
با رادیکال های آزاد می جنگد
مو را تقویت می کند
از ریزش مو جلوگیری می کند
موها را مرطوب می کند
بازگشت به TOC
 
12) گزنه
12) -NettlePinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Urtica dioica
 
گزنه راه حل موثری برای رفع ریزش مو است زیرا باعث تحریک پوست سر و بهبود گردش خون می شود. همچنین باعث تقویت ساقه مو می شود. گزنه را می توان زمین ساخت تا خمیری ایجاد کند. این خمیر را با روغن زیتون مخلوط کرده و آن را روی موهای خود بمالید.
 
مزایای گزنه:
از ریزش مو جلوگیری می کند
گردش خون را بهبود می بخشد
آسیب ها و شکستگی ها را کاهش می دهد
بازگشت به TOC
 
13) اره پالمتو
13) -Saw-PalmettoPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Serenoa repens
 
اره Palmetto از تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون جلوگیری می کند. دی هیدروتستوسترون با ریزش مو ارتباط دارد (8). بنابراین گیاه از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد سالم مو را تشویق می کند. Saw Palmetto را می توان به شکل مکمل ها مصرف کرد. همچنین می توانید موهای خود را با این گیاه بشویید.
 
مزایای اره Palmetto:
ریزش مو را کاهش می دهد
مو و پوست سر را تغذیه می کند
بازگشت به TOC
 
14) تقویم
14) -CalendulaPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Calendula officincilis
 
کالندولا بیشتر به عنوان Marigold شناخته می شود و منبع فراوانی از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که به مبارزه با التهاب کمک می کند. این باعث تولید کلاژن می شود که گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد موهای سالم را تقویت می کند. استحکام کششی ساقه مو را افزایش می دهد و می تواند به تنهایی یا با روغن حامل مرطوب کننده استفاده شود.
 
مزایای تقویم:
مو و پوست سر را تغذیه می کند
کلاژن را افزایش می دهد
گردش خون را بهبود می بخشد
بازگشت به TOC
 
15) کامفری
15) -ComfreyPinit
تصویر: iStock
 
نام علمی: Symphytum officinale
 
کامفری یکی از بهترین گیاهان برای رشد مو است و از عصاره آن برای جدا کردن مو استفاده می شود. این گیاه از ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل شده است که به رشد مو سالم کمک می کند. کامفری پوست سر را تحریک و آرام می کند. از خشکی و شکستن محافظت می کند. می توانید با جوشاندن یک قاشق چای خوری کامفری خشک شده در یک فنجان آب جوش از کامفری به عنوان یک شستشوی مو استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به محلول اضافه کنید. پس از خنک شدن محلول ، آن را روی موهای تازه شسته شده بریزید.
 
مزایای کامفری:
رشد مو سالم را ترویج می کند.
پوست سر را تحریک می کند
خشکی را کاهش می دهد
مو را جدا می کند
بازگشت به TOC
 
16) بابونه
16) -ChamomilePinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Matricaria recutitia
 
بابونه به دلیل عطر آرامش بخش شناخته شده است ، اگرچه معمولاً به عنوان چای مصرف می شود ، اما می تواند از خارج برای مراقبت از مو نیز استفاده شود. این امر با تقویت و تقویت موی سر ، باعث تقویت و تقویت پوست سر می شود. همچنین یک هایلایت طبیعی است که می تواند تن های سبک به موهای شما اضافه کند. بعد از اینکه تازه شسته و حالت گرفت ، می توانید با شستشوی موهایتان با چای از بابونه استفاده کنید.
 
مزایای بابونه:
پوست سر را تسکین می دهد
ریشه ها را تغذیه می کند
بازگشت به TOC
 
17) آرنیکا
17) -ArnicaPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Arnica montana
 
خواص ضد التهابی در آرنیکا آن را به عنوان یک گیاه مفید برای حفظ سلامتی پوست سر شما قرار می دهد (9). یک ماده عالی برای استفاده برای مبارزه با شوره سر است. پوست سر سالم منجر به رشد موهای سالم می شود. روغن آرنیکا را می توان مستقیماً بر روی پوست سر یا در ترکیب با هر روغن حامل دیگر استفاده کرد.
 
مزایای Arnica:
ضد التهاب
شوره را کنترل می کند
رشد مو را تقویت می کند
بازگشت به TOC
 
18) گوتو کلا
18) -Gotu-KolaPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Centella asiatica
 
Gotu kola مخلوط شده با روغن زیتون برای ماساژ پوست سر بسیار عالی است. گردش خون و رشد مو را افزایش می دهد (10). افزایش گردش خون پوست سر را تقویت می کند و باعث رشد مو می شود و ریزش مو را مهار می کند.
 
مزایای Gotu Kola:
گردش خون را بهبود می بخشد
رشد مجدد مو را تقویت می کند
بازگشت به TOC
 
19) قاصدک
19) -DandelionPinit
تصویر: Shutterstock
 
نام علمی: Taraxacum officinale
 
گیاه قاصدک سرشار از آهن و ویتامین A است که هر دو برای درمان شرایطی از پوست سر ضروری هستند. اطمینان از سلامت پوست سر برای تقویت رشد مو مهم است. چای قاصدک ، که با جوشاندن یک قاشق غذا خوری قاصدک در 2 فنجان آب تهیه شده است
مرجع:ثانیکالا

چگونه می توان از روغن های مو برای درمان شوره سر استفاده کرد؟

 شوره سر بدترین است! منظور من این است که بدتر از یک دسته سلول های مرده پوست که بر روی پوست سر شما نشسته اند ، فولیکول های مو را گرفتار کرده و شما را مانند فردا خارش نمی کند. هیچی که فکرش را نکنم و برای چیزی که بسیار ناخوشایند به نظر می رسد ، آن را نیز بسیار آزار دهنده می کند. من مطمئن هستم که تقریباً همه ما در بعضی از نقاط زندگی ما با شوره سر مقابله کرده ایم. اگر این به اندازه کافی بد نباشد ، کسانی از ما وجود دارند که مهم نیست که ما سعی می کنیم از شر آن خلاص شویم. اما آیا شما واقعاً همه چیز را امتحان کرده اید؟

 
روغن کردن موهای خود ، باور کنید یا نه ، یکی از بهترین راه های مقابله با شوره سر است. این روش درمانی مادربزرگ برای شوره سر بسیار کم است. نه تنها کارآمد است ، بلکه روغن دادن به موهای شما نیز جایگزین سالم تر و ارزانتر برای درمانهای گران قیمت شیمیایی است. بهترین قسمت این است که شما خودتان این کار را انجام دهید و از روغن هایی استفاده کنید که مناسب پوست سر و موهای شما باشد زیرا می دانیم که موهای همه متفاوت است. و دقیقاً به همین دلیل است که من این لیست از روغن مو را که می توانید برای درمان شوره سر استفاده کنید ، جمع کرده ام.
 
 
10 بهترین روغن برای درمان شوره سر
در حالی که می توانید اکثر این روغن ها به خودی خود برای درمان شوره سر استفاده کنید ، همچنین می توانید آنها را با سایر ترکیبات ترکیب کنید تا بازده آنها بهبود یابد. در زیر 10 داروی روغن برای درمان شوره سر آورده شده است.
 
1. روغن نارگیل برای درمان شوره سر
 
روغن نارگیل-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
حوله گرم
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
 
در یک کاسه ، روغن نارگیل و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. به صورت اختیاری ، می توانید مخلوط را برای چند ثانیه گرم کنید تا کمی گرم شود زیرا گرما امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند.
مخلوط را روی پوست سر خود بمالید و آن را با نوک انگشتان ماساژ دهید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
 
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
 
روغن نارگیل دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی قوی است که پوست سر را تسکین داده و به درمان شوره سر کمک می کند. آب لیمو یک ماده قابض است که به تعادل در تولید روغن و بازگرداندن تعادل pH کمک می کند. این کمک می کند تا پوست سر سالم باشد ، و فولیکول ها از آن خارج نشوند ، و شوره سر را به حداقل می رسانند.
 
[بخوانید: نحوه استفاده از روغن نارگیل برای شوره سر]
 
2. روغن زیتون برای درمان شوره سر
روغن زیتون-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه
کلاه دوش
زمان پردازش
1-3 ساعت
 
روند
در یک کاسه ، یک قاشق چایخوری زردچوبه را با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.
یک پیراهن پیراهن بپوشید که تصور نکنید لکه دار شوید و شروع به استفاده از روغن زردچوبه روغن زردچوبه در پوست سر خود کنید.
هنگامی که پوست سر شما به طور کامل پوشانده شود ، روغن باقیمانده را درون موهای خود بمالید.
موهای خود را با درپوش دوش بپوشانید تا از ظهور مشکلی برخوردار نشود و 1-3 ساعت صبر کنید.
موهای خود را با یک شامپوی خفیف عاری از سولفات بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن زیتون و زردچوبه هر دو سرشار از آنتی اکسیدان هستند که با مقابله با رادیکالهای آزاد بدون آسیب به سلامت پوست سر کمک می کنند. زردچوبه دارای خواص ضد میکروبی فوق العاده ای است که به از بین بردن هرگونه شوره سر باعث ایجاد قارچ هنگام تسکین دهنده التهاب می شود.
 
[بخوانید: نحوه استفاده از روغن زیتون برای درمان شوره سر]
 
3. روغن درخت چای برای درمان شوره سر
چای-درخت-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق چایخوری روغن درخت چای
250 میلی لیتر شامپو
زمان پردازش
5 دقیقه
 
روند
یک قاشق چایخوری روغن درخت چای خالص را به 250 میلی لیتر شامپو مورد علاقه خود اضافه کنید.
موهای خود را بشویید و از روغن درخت چای و شامپو برای شستن موها استفاده کنید.
شامپو را چند دقیقه بگذارید در حالی که پوست سر خود را ماساژ می دهید.
آن را با آب خنک / ولرم شستشو داده و موهای خود را حالت دهید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن درخت چای یک جایگزین طبیعی طبیعی برای معالجه بسیاری از مشکلات مو و پوست سر مانند موی سر ، خارش دار ، موهای کسل کننده یا شکننده و حتی شوره سر است. از مدت ها قبل خاصیت ضد قارچی ، ضدباکتریایی و مرطوب کننده آن برای مدیریت و کنترل شوره حاد مورد استفاده قرار می گیرد.
 
4- روغن جوجوبا برای درمان شوره سر
جوجوبا-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
2 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا را برداشته و با نوک انگشتان شروع به ماساژ آن کنید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
به دلیل داشتن مشکل شوره سر به دلیل موهای روغنی ، این یکی از بهترین راه حل هاست. روغن جوجوبا مشابه روغنهای طبیعی است که توسط پوست سر شما ترشح می شود. این ماده به حل شدن سبوم و گرفتگی فولیکول های شما کمک می کند و این به شدت در کاهش شوره سر کمک می کند. متخصصان پوست ، متخصص زیبایی و ماساژ درمانی همه از روغن جوجوبا برای معالجه مشکلات مو و پوست از جمله شوره سر استفاده می کنند.
 
5- روغن ضروری رزماری برای درمان شوره سر
رزماری-ضروری-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
3 قطره روغن ضروری رزماری
2 قاشق غذاخوری روغن حامل
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در یک کاسه ، اسانس رزماری و روغن حامل را با هم مخلوط کنید. به صورت اختیاری ، می توانید مخلوط را برای چند ثانیه گرم کنید تا کمی گرم شود زیرا گرما امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند.
 مخلوط را روی پوست سر خود بمالید و آن را با نوک انگشتان ماساژ دهید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
اسانس رزماری دارای خواص ضد میکروبی غنی است که در هنگام درمان شوره سر به حفظ سلامتی پوست سر کمک می کند.
 
6. روغن Neem برای درمان شوره سر
Neem-Oil-For-تیمار- شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری روغن Neem
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
زمان پردازش
30 دقیقه
 
روند
در یک کاسه ، روغن نارگیل و neem را با هم مخلوط کنید. به صورت اختیاری ، می توانید مخلوط را برای چند ثانیه گرم کنید تا کمی گرم شود زیرا گرما امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند.
مخلوط را روی پوست سر خود بمالید و آن را با نوک انگشتان ماساژ دهید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید.
روغن را برای 25 دقیقه دیگر بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
Neem دارای خاصیت ضد قارچی قوی است که می تواند با شوره سر مبارزه کند در حالی که خواص ضد عفونی کننده آن به تسکین التهاب و قرمزی پوست سر کمک می کند.
 
7. روغن خردل برای درمان شوره سر
روغن خردل-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری روغن خردل
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری روغن کرچک
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
در یک کاسه ، مواد را با هم مخلوط کنید تا مخلوط روغن شود. به صورت اختیاری ، می توانید مخلوط را برای چند ثانیه گرم کنید تا کمی گرم شود زیرا گرما امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند.
مخلوط را روی پوست سر خود بمالید و آن را با نوک انگشتان ماساژ دهید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن خردل باعث افزایش گردش خون می شود که به بیرون آمدن سموم کمک می کند. همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی ای است که به سلامتی پوست سر کمک می کند.
 
8- روغن کنجد برای درمان شوره سر
کنجد-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری روغن کنجد
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
2 قاشق غذاخوری روغن کنجد مصرف کنید و با نوک انگشتان شروع به ماساژ آن کنید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند
روغن کنجد به تسکین پوست سر کمک کرده و از تشدید و خارش آن برطرف می شود. نه تنها به درمان شوره سر کمک می کند ، بلکه از رنگ آمیزی زودرس نیز جلوگیری می کند و موهای شما را تیره می کند.
 
9. روغن آووکادو برای درمان شوره سر
روغن آووکادو-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
2 قاشق غذاخوری روغن آووکادو
 
زمان پردازش
1 ساعت
 
روند
2 قاشق غذاخوری روغن آووکادو مصرف کنید و با نوک انگشتان شروع به ماساژ آن کنید.
پس از پوشاندن پوست سر خود ، حدود 5 دقیقه ماساژ آن را ادامه دهید. بعد از این کار روغن باقیمانده را از طریق موهای دیگر کار کنید.
روغن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت بگذارید. می توانید موهای خود را برای گرم شدن اضافه شده در یک حوله گرم بپیچانید.
موهای خود را با شامپوی خفیف عاری از سولفات و آب خنک / ولرم بشویید.
چند وقت؟
2-3 بار در هفته.
 
چرا این کار می کند؟
اگر مشکل شوره سر شما ناشی از مشکلات خشکی پوست سر است ، این یکی از بهترین راه حل هایی است که می توانید استفاده کنید. روغن آووکادو کمک می کند تا پوست و موی شما را عمیقاً تحت تأثیر قرار دهد. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها است که برای جلوگیری از آسیب ، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.
 
10. روغن انگور برای درمان شوره سر
روغن انگور-روغن-برای-درمان-شوره سرPinit
تصویر: Shutterstock
 
شما نیاز خواهید داشت
1 قاشق غذاخوری روغن انگور
 
زمان پردازش
شبانه
 
روند
1 قاشق چایخوری روغن انگور و s
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد