x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

با این چند وظیفه ای که باید داشته باشید ، از پاییز تا زمستان برنامه خود را طی کنید توسط اشلی | 12 نو

xتوسط اشلی | 12 نوامبر 2018
0
 
   
با این چند وظیفه ای که باید داشته باشید ، از پاییز تا زمستان برنامه خود را طی کنید
تعطیلات شلوغ ترین زمان سال است ، اما همچنین خشک ترین و سردترین زمان است. تغییر مراقبت از پوست از پاییز به زمستان نیازی به چالش یا محدودیت زمانی نیست!کرم ضد آفتاب سینره
 
با کمتری بیشتر کار کنید و به رژیم خود محصولات اضافه کنید که پوست شما را تمیز ، درمان ، مرطوب و محافظت می کنند. ما با دکتر جوئل شلسینگر ، متخصص پوست و مدیر عامل LovelySkin ، دارای مجوز هیئت مدیره ، برای نظر وی در مورد اهمیت حفظ این مواد ضروری ، بدون توجه به فصل ، مشورت کردیم.
 
"اگر در محلی زندگی می کنید که در ماه های زمستان سرد و خشک می شود ، اولین غریزه شما ممکن است حذف موارد ضروری مانند SPF باشد. این نمی تواند اشتباه تر باشد! اشعه UVA / UVB می تواند در تمام طول سال به پوست شما آسیب برساند. بهترین راه برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده از کرم ضد آفتاب هر روز است که حداقل هر دو ساعت یکبار دوباره استفاده کنید. علاوه بر این ، هرگز از شستن صورت خود قبل از خواب صرف نظر نکنید. تا زمانی که پوست شما تمیز ، مرطوب و محافظت شده باشد ، رژیم شما به راحتی از پاییز به زمستان منتقل می شود. "
 
با استفاده از چند محصول چند وظیفه ای مورد علاقه ما در زمستان ، انفجار بیشتری دریافت کنید و فضای حمام خود را خالی کنید!
 
پاک کننده صورت را امتحان کنید که کارهای بیشتری انجام دهد.
پوست را با استفاده از مومیایی کننده Emma Hardie Moringa Cleansing Cream با پارچه پاک کننده و تمیز کنید. این پاک کننده صورت که باید داشته باشید برای استفاده در تمام طول سال بسیار مناسب است ، اما عصاره مغذی دانه مورینگا و ترکیب روغنهای اساسی در این فرمول مومیایی ، آن را برای زمستان ضروری می کند. ویتامین E و رازیانه وحشی دریا باعث کاهش منافذ پوست می شود در حالی که پارچه تمیز کننده منحصر به فرد به لایه برداری و تصفیه پوست کمک می کند. انگار که این کافی نیست ، فرمول ملایم به راحتی آرایش را نیز از بین می برد ، بنابراین نیازی به پاک کننده اضافی آرایش چشم نیست!
 
مومیایی کننده Emma Hardie Moringa با پارچه پاک کننده
 
با درمان آنتی اکسیدانی از رنگ پوست در تمام طول سال محافظت و یکنواخت کنید.
SkinMedica جدید سیستم LUMIVIVE محافظت در برابر پیری زودرس ، رنگدانه ها ، نور آبی و موارد دیگر را فراهم می کند. از آنجایی که نور آبی و آلودگی می تواند در تمام طول سال روی پوست شما تأثیر بگذارد ، داشتن یک رژیم درمانی آنتی اکسیدانی در رژیم شما که 365 روز در سال از چهره شما محافظت می کند ، مهم است. سیستم LUMIVIVE دارای دو محصول است - یکی برای روز و دیگری برای شب - محافظت از پوست را بدون توجه به آب و هوا آسان می کند. LUMIVIVE DAY محافظت قوی در برابر متجاوزان محیطی و نور آبی را ایجاد می کند در حالی که LUMIVIVE NIGHT به سم زدایی و جوان سازی پوست در طول شب کمک می کند. به عنوان یک جایزه اضافی ، این دو نفره تقویت کننده درخشندگی همچنین توانایی بهبود پوست را افزایش می دهد ، که منجر به ایجاد رنگ پوست روشن تر و یکدست می شود.
 
سیستم SkinMedica LUMIVIVE
 
پوست خشک یا بادشده را با یک مرهم چند منظوره التیام داده و مرطوب کنید.
مومیایی کردن بدن FixMySkin Healing با 1٪ هیدروکورتیزون یک مولتی وظیفه متناسب با همه موارد است. این مومیایی فوق العاده مغذی با هیدروکورتیزون 1٪ تحریک را تسکین می دهد در حالی که کره های شی و کاکائو باعث آبرسانی به پوست خشک ، پوسته پوسته و خارش دار می شوند. از فرمول تسکین دهنده می توان برای بهبود اگزما ، گزش گزش ، واکنش های آلرژیک ، شکاف لب ، ترک دست و موارد دیگر استفاده کرد. علاوه بر این ، این مومیایی جهانی از فرمول چوبی مناسبی نیز برخوردار است ، بنابراین می تواند هر کجا تعطیلات (و مراقبت از پوست شما) را با شما همراه کند به راحتی با شما سفر کند!
 
مومیایی کردن بدن FixMySkin با هیدروکورتیزون 1٪
 
با استفاده از SPF ضد پیری ، علائم پیری را کاهش داده و در برابر آفتاب محافظت کنید.
حتی اگر روزهای زمستان کوتاه و سردتر باشد ، اشعه ماورا بنفش می تواند در تمام طول سال به پوست شما آسیب برساند! با استفاده از Colorescience Total Eye 3-in-1 Renewal Therapy SPF 35 از چشمان خود محافظت کرده و از آنها محافظت کنید. مواد معدنی ضد آفتاب با طیف گسترده با دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی. رنگ چاپلوس جهانی باعث ایجاد روشنایی در ناحیه چشم می شود در حالی که بوم مناسبی را برای استفاده در آرایش فراهم می کند و نرم کننده نرم و خنک کننده چشم های خسته را آرام می کند. برای استفاده کنندگان لنزهای تماسی و پوست حساس بی خطر است ، استفاده از این روش آسان ، چند منظوره ، صرف نظر از فصل ، از جدیدترین موارد ضروری شماست.
کرم ضد آفتاب-----ok
 
کرم ضد افتاب---ok
 
بهترین کرم ضد افتاب---ok
 
بهترین ضد افتاب------ok
 
 کرم ضد آفتاب لانسون-----ok
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

 

 

همه چیز درباره جام های قاعدگی TPE.جام های قاعدگی TPE چیست؟

 
TPE کوتاه الاستومر ترموپلاستیک است. به همان روشی که لیوان های سیلیکون از سیلیکون درجه پزشکی استفاده می کنند ، تولیدکنندگانی که از TPE استفاده می کنند از درجه پزشکی TPE نیز استفاده می کنند.
فنجان های قاعدگی TPE حاوی سیلیکون ، لاستیک ، لاتکس ، بیس فنول (BPA / BPS) یا فلزات سنگین نیستند. آنها هنوز هم ملزم به ثبت نام در FDA و استفاده از رنگهای بی خطر هستند.بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
اطمینان از تهیه یک فنجان از مواد ایمن و آزمایش شده ، تنها یکی از دلایل زیادی است که ما برای حمایت از مارک های ایستاده ، در مقابل مارک های "ارزان قاعدگی" که به طور کلی اصلاً مارک نیستند ، انتخاب می کنیم.
 
TPE چگونه با سیلیکون مقایسه می شود
سیلیکون بیشترین کاربرد را در تولیدکنندگان لیوان قاعدگی دارد. در حالی که هر دو گزینه خوبی هستند ، TPE کاری را انجام می دهد که سیلیکون نمی تواند. TPE توانایی منحصر به فرد گرم شدن با دمای بدن شما را دارد تا با قالب گیری بر روی شکل شما ، تناسب سفارشی تری ایجاد کند. به همین دلیل است که برخی از افراد ، مانند کیم ، متوجه می شوند که لیوان های آنها کمی بیضی از آنچه داخل آن قرار دارد خارج می شود. در حالی که یک فنجان سیلیکونی هنوز به دیواره واژن مهر و موم می کند ، با ایجاد فشار حتی در تمام لبه ، این کار را بیشتر می کند جام. با این وجود TPE هنوز از استحکام ایجاد فشار برخوردار است اما برای تناسب بهتر نیز اندکی تغییر شکل می دهد.
 
علاوه بر این ، لیوان های TPE می توانند در یک فنجان سفت تر قرار بگیرند تا راحت تر باز شوند ، اما با دمای بدن شما نرم می شوند ، در حالی که برای برخی از کاربران پوشیده شده است ، راحت تر هستند.
 
مارک هایی که جام های قاعدگی TPE درست می کنند
 
گرچه مارک های زیادی از TPE استفاده نمی کنند ، اما شما ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید با آنها آشنا باشید! MeLuna یکی از مارک های قدیمی موجود در بازار است. آنها نه تنها وسیع ترین اندازه اندازه گیری فنجان را دارند ، بلکه آنها به طور انحصاری از TPE به همراه فنجان های خود استفاده می کنند. سلام جدیدتر جام سلام با جام منحصر به فرد و ضامن گرد است.
 
"در Hello Cup ما به جای سیلیکون از درجه پزشکی TPE (الاستومر ترموپلاستیک) استفاده کردیم. دلایل مختلفی در پشت این وجود داشت. TPE با کیفیت بالا ضد آلرژی و قابل بازیافت است. فنجان های ما سفت است ، اما بسیار راحت است. احساس می کنیم استحکام یکی از جنبه های مهم برای جلوگیری از نشت است ، به ویژه برای کاربران فعال بدنی که عضلات آنها قوی است و می توانند جام های ضعیف را از بین ببرند. TPE در کنار بدن گرم شده و مطابق با شکل کاربر است. Hello Cups در FDA ثبت شده است و فاقد لاستیک ، لاتکس ، BPA ، فلزات سنگین یا سایر مواد خراشیده است. تمام رنگ های استفاده شده درجه خوبی دارند و با استانداردهای EU و FDA مطابقت دارند. "
 
برای ملاحظات دیگر ، من با ملونا صحبت کردم. به گفته آنها ، TPE "ماده ای بسیار انعطاف پذیر است که به راحتی با محیط پیرامون خود سازگار می شود تا حتی احساس سفارشی تری برای فرد استفاده کننده داشته باشد. ممکن است متوجه شوید که به مرور زمان فنجان TPE شما بعد از تنظیم شدن به فرم پوشنده ، کمی بیضی شکل می شود. این جای نگرانی نیست. دفعه بعدی که این جام را پوشیدید دوباره با فرم شما مطابقت خواهد داشت. اگر می خواهید فنجان را به شکل کاملاً گرد و اصلی برگردانید ، کافی است فنجان را در آب داغ بجوشانید "
 
آنها همچنین استناد می کنند که TPE کمتر گزارش شده است که باعث ایجاد واکنش آلرژیک شود (وقتی با سیلیکون مقایسه می شود). TPE همچنین ممکن است خطر کمتری از TSS نسبت به سیلیکون داشته باشد (اگرچه در حال حاضر با یک فنجان خطر کم است). TPE همچنین به راحتی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد - به ایجاد زباله کمتر در هنگام تولید کمک می کند.
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

 

 

 

 

ورودهای پاییزی به زودی به Diane’s می آیند

توسط ماریکو | 28 آگوست ، 2020 | سوتین ، مد ، توری ، روند لباس زیر زنانه ، ورودهای جدید ، سوتین های تی شرت
پیش نمایش مد پاییز
پاییز در راه است و به همراه آن نوید لاتهای ادویه کدو تنبل ، ژاکت های بافتنی چسبناک ، ریزش برگها و لباس زیر زنانه ... با نزدیک شدن به روزهای مدرسه و هوای خنک تر ، زمان خوبی است که کمد لباس خود را برای فصل آینده تغییر دهید و چند قطعه اصلی اضافه کنید تا کشوی لباس زیر را تازه کنید. از سایه های نسخه محدود در مبانی مورد علاقه شما گرفته تا ست های توری مجلل ، در اینجا می توانید نگاهی بیندازید به چند سبک جدید که در ماه سپتامبر وارد می شوند:خرید لباس خواب فانتزی
 
primadonna-madison-longline-bra-blog-dianes-lingerie-720x900
PrimaDonna Madison Longline
چک های جسورانه ، شکل گل لاله ای گرد و یک شبح طناب زرق و برق دار باعث می شود این سبک PrimaDonna به راحتی مقاوم نشود. در 32-38 باند و فنجان D-G با ریو مختصر مطابقت دارد.
 
Empreinte-lucille-bra-midnight-blue-blue-dianes-lingerie-720x900
امپرینت لوسیل
سبک جدید و زیبای بالکن / کم گردن از Empreinte با فنجان های پارچه ای نرم و گلدوزی های رمانتیک. در 30–40 باند و فنجان D-G با اندازه مختصر در اندازه های S – XL موجود است.
 
marie-jo-avero-bra-bronze-blog-dianes-lingerie-720x900
ماری جو آروو در برنز
سوتین تی شرت مورد علاقه شما از ماری جو به نسخه محدود Bronze باز می شود ، یک خنثی لوکس جدید برای پاییز. در 32-38 باند و فنجان A-E با ریو مختصر مطابقت دارد.
 
primadonna-تابستان-بالکن-سوتین-آبی-وبلاگ-dianes-لباس زیر زنانه -720x900
تابستان PrimaDonna
یک بالکن ظریف و نشاط آور از PrimaDonna گلدوزی های رنگارنگ را روی تور آبی عمیق پاشیده است. در 32-38 باند و فنجان C-G با بند شلوار لوکس موجود است.
لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی فاق باز
 
فروش لباس زير كاستوم
 
لباس خواب دخترانه فانتزی
 
لباس خواب فانتزی دخترانه
 
انواع لباس زير فانتزي
 
عکس لباس خواب فانتزی
 
خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ
 
لباس خواب مردانه فانتزی
 
لباس زير كاستوم
 
لباس خواب فانتزی مردانه
 
لباس خواب فانتزی عروس
 
خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم
 
خرید لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی اینستاگرام
 
آموزش دوخت لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب زنانه فانتزی
 
فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه
 
کانال تلگرام لباس خواب کاستوم
 
فروش عمده لباس خواب فانتزی
 
انواع لباس خواب فانتزی
 
لباس کاستوم فانتزی
 
لباس خواب فانتزی زنانه
 
لباس خواب های فانتزی
 
انواع کاستوم فانتزی
 
لباس خواب فاق باز
 
لباس خواب فانتزی به انگلیسی
 
دوخت لباس خواب فانتزی
 
خريد لباس فانتزي
 
خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه
 
لباس خواب فانتزی جدید
 
انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه
 
تولیدی لباس خواب فانتزی
 
مدل لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب عروس فانتزی
 
لباس خواب فانتزی تحریک کننده
 
لباس خواب فانتزی دخترانه شیک
 
فروش لباس خواب فانتزی
 
لباس كاستوم
 
کاستوم های فانتزی
 
لباس های خواب فانتزی
 
لباس بادی فانتزی
 
کانال لباس خواب فانتزی
 
كاستوم پرستاري
 
جدیدترین لباس خواب فانتزی
 
مدل لباس خواب فانتزی زنانه
 
خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی
 
پخش لباس خواب فانتزی
 
لباس خواب فانتزی با جوراب
 
سفارش لباس خواب فانتزی
 
ست لباس زير زنانه فانتزي
 
لباس خواب فانتزی سایز بزرگ
 
ست لباس خواب فانتزی

 

لباس خواب دانتل

 اگر شریک زندگی شما لباس زیر نباشد چه می کنید؟ دیدگاه بلاگر لباس زیر زنانه

 

لباس خواب دانتل :از آنجا که من این بستر را ایجاد کرده ام ، به ایجاد محتوای خود برای علاقه مندان به لباس زیر و به ویژه زنان اشاره کردم. زمانی نبود که من این محتوا را ایجاد کنم تا از دیگران به جز افرادی که شخصاً به اطلاعات احتیاج دارند ، خشنود شوم. بیایید واضح تر هم بگوییم: این وبلاگ هرگز به عنوان فضایی برای رضایت مردان در نظر گرفته نشده است.
 
هرچه زمان می گذشت ، من فهمیدم که هر کاری انجام می دهم ، انتشار تصاویر زیبا مدلینگ کسی را که می تواند قدردانی کند و نه لزوما افرادی که برای لباس زیر زنانه آنجا هستند ، جذب می کند. من با آن صلح کردم - در پایان روز ، فکر می کنم تصاویر من به دلایل دیگری غیر از تناسب لباس بهتر شده اند و همچنین جالب هستند.
 
من همچنین کشف کردم که مردان در واقع می توانند به اطلاعاتی که من ارائه می دهم علاقه مند شوند و همیشه مانند پروانه های مربوط به آنها عمل نمی کنند. تصاویر دیک متوقف شد. حتی بعضی از آنها به من گفتند که هیچ تصوری از این قسمت از دنیای زنان ندارند و این بسیار چشم نواز است. من همیشه خوشحالم که چند جفت چشم باز می کنم و انصافاً رعایت می کنم برخی از پیروان مرد من انرژی مهربان و مثبتی دارند.
 
بنابراین ، شریک زندگی شما لباس زیر نیست.
بنابراین اکنون که در مورد این نکته روشن شدم ، اجازه دهید به موضوع این مقاله بپردازیم. من اغلب شنیده ام که خانم ها می گویند شرکای آنها به اندازه کافی برای لباس زیر برای آنها مهم نیست که بتوانند لباس راحتی بپوشند. من شنیده ام که مردم واقعاً از تلاش یا لذت شریک زندگی خود برای پوشیدن لباس زیر زنانه زیبا طرد می شوند. صادقانه بگویم ، پوشیدن لباس زیر زنانه "خوب" - یا هر چیزی که بیشتر مردم آن را سکسی می دانند - اگر خودتان به آن اهمیت نمی دهید و در لباس های دیگر احساس خوبی ندارید ، احتمالاً "تلاشی" نخواهد بود.
 
من یک متخصص روابط نیستم - اگرچه باید اعتراف کنم که در زندگی کوتاه مدت زیادی قرار گذاشته ام. اما آنچه که من فهمیدم این است که غالباً ، شریک زندگی و افراد شما ، وقتی صحبت از اتاق خواب می شود ، انرژی شما را قبل از لباسی که می پوشید ، می بینند. البته مطمئناً باید تمیز و با لباس های مناسبی که تمیز به نظر می رسند نیز بیایید. هر چیزی که به آن اضافه شود بیشتر برای این است که شما در بالای بازی خود احساس کنید و اعتماد به نفس قبلی خود را تقویت کنید.
 
فیلم ها در مورد رابطه جنسی و عاشقانه به ما دروغ می گویند.
لباس زیر زنانه 90٪ از جادوی خود را بر روی شما و شاید 10٪ را روی شریک زندگی شما کار می کند (در صورت وجود٪). هشدار خراب: اگر * شما * در بدن خود احساس خوبی دارید ، این نشان می دهد.
 
به یاد می آورم ، مدت ها پیش وقتی من هنوز یک معتاد لباس زیر بچه بودم که قبلاً هرگز کمربند آویز نپوشیده بودم اما از قبل به ست های منطبق خود افتخار می کردم. من به آن پسر علاقه داشتم که در نهایت دوست پسر من شد.
 
در آن زمان ، با ورود به یک رابطه جدید ، دوست داشتم لباس زیر زنانه جدید بخرم. نه برای آنها بلکه احساس می کنند تازه دارم شروع می کنم. من تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که 3 قطعه اول خودم را تهیه کنم. یادم می آید تا وقتی که لباس زیر زنانه جلوی او قرار می گرفتم احساس می کردم مثل یک آدم بد هستم. در آن زمان ، من تازه داشتم مثل کسی که می خواهد برای اولین بار جلوی تماشاگران آواز بخواند ، فرار می کردم. من خیلی اعتماد به نفس نداشتم ، اما حدس می زنم که به اندازه کافی جعل کردم چون نمی توانستم اجازه دهم این ست مرا خسته کند. اه اه!
 
خوب ، من از واکنش او ناامید شدم. او در واقع چیزی در این باره نگفت. ما فقط با اشتیاق منظم به کار خود ادامه دادیم. نه اینکه مقدار خوبی نبود اما به نظر نمی رسید که اصلا مربوط به لباس زیر باشد. من فقط چند ماه بعد فهمیدم که او واقعاً آن مجموعه را بسیار جالب تشخیص داده و از آن شب خاطره خوبی داشته است. اگرچه او حتی به یاد نمی آورد که چه شکلی است. تنها چیزی که باقی مانده احساس او از دیدن آن بود.
 
من به شخصه همیشه لباسهای زیر زنانه ای را که می پوشم به خاطر می آورم که اتفاق خاصی در زندگی من رخ می دهد زیرا صبح آنها را با دقت مانند یک طلسم مخفی انتخاب می کنم. اما من دور می شوم. نکته این است: مهم نیست که چه چیزی می پوشید بلکه نحوه پوشیدن آن مهم نیست. بنابراین احتمالاً جالبتر است که هر آنچه را که می پوشید احساس خوبی می کنید.
 
بعد از آن قسمت ، من هرگز واقعاً سعی نکرده ام که با لباس زیرم شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهم. من آنچه را می خواهم می پوشم و اگر آن شخص آن را دوست داشته باشد ، یک امتیاز مثبت است.
 
با این حال ، شما ممکن است واقعاً بخواهید که شریک زندگی شما به اندازه لباس زیر زنانه جدید شما هیجان زده شود. خوب ، یک عنصر اساسی برای این اتفاق یک شریک زندگی است که دوست دارد شما را خوشحال ببیند. من بارها و بارها از شرکای انکار کننده شنیده ام که عمداً کاری را انجام می دهند که نیمه دیگر آنها برای خوب نشان دادن انجام می دهد و حتی باعث می شود آنها نسبت به آن احساس آگاهی کنند. تنها توصیه من اگر در این شرایط قرار دارید فرار است. اگه میتونی.
 
اگر با این وجود ، شما یک رابطه سالم دارید ، طبیعی به نظر می رسد که لذت شخصی شما به نوعی به شریک زندگی شما منتقل می شود. چه کسی دوست ندارد فردی را که عاشق اوست ، ببیند و از شادی در یک لباس جدید ابریشمی بچرخد یا یک لباس زیر زنانه جدید کمی رقص شاد داشته باشد؟ هیچ کس. این شیرین ترین چیز است. حتی اگر ساعت ها در مورد چقدر بزرگ بودن این لباس زیر زنانه صحبت کنید ، ستاره های چشمان شما معمولاً ارزش آزار دهنده بودن غبغب های مداوم را دارند. حداقل این چیزی است که من معتقدم.
اگر شریک زندگی شما کاملاً شما را نادیده می گیرد ، ممکن است این اتفاق بیفتد
لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز،لباس خواب توری فانتزی،لباس خواب زنانه فانتزی،لباس فانتزی زنانه،سرهمی خواب زنانه،لباس خواب فانتزی مردانه،قیمت لباس خواب،لباس خواب مردانه توری

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد