زندگی برای داشتن موهای خسته کننده خیلی کوتاه است. "

 
حوصله موهای خود را دارید؟ آیا شما از روندهای فعلی رنگ مو الهام گرفته اید؟ پس شما منتظر چه هستید؟ در اینجا یک مارک تجاری وجود دارد که وعده جلب توجه و اعتماد شما را به محصولات باکیفیت رنگ مو - Schwarzkopf می دهد.
 
این برند آرایه ای از رنگ موهای طبیعی به شما ارائه می دهد که باعث جوان تر شدن ظاهر شما می شود. گروهی از متخصصان برای ایجاد پالت سایه متناسب با هر تن پوست به هم پیوستند. اگر انتخاب یک محصول از صدها سایه بیش از حد بسیار زیاد است ، نگران نباشید. من لیستی از 15 بهترین سایه ارائه شده توسط شوارتزکوف را گردآوری کرده ام. بخوان تا بیشتر بدانی.
 
بررسی قیمت محصولات
شاه بلوط شاه بلوط - 5.7 قیمت را بررسی کنید
قرمز بوردو - 4.7 بررسی قیمت
کارامل بلوند - 7.5 بررسی قیمت
بلوند مروارید سبک - 12.0 بررسی قیمت
گرم ماهگون - 5. بررسی قیمت
مس قرمز سبک - 8.4 بررسی قیمت
گیلاس سیاه - 1.3 قیمت را بررسی کنید
آمتیست سیاه - 3.3 بررسی قیمت
دارچین قهوه ای - 5.24 بررسی قیمت
سیاه طبیعی عمیق - 1.0 بررسی قیمت
15 بهترین محصولات رنگ مو Schwarzkopf
رنگ کراتین شوارتزکوف - رنگ مراقبتی شدید
 
شاه بلوط شاه بلوط - 5.7
بوردو قرمز - 4.7
کارامل بلوند - 7.5
بلوند مروارید سبک - 12.0
گرم ماهگون - 5.
شوارتزکوف رنگ ULTIME
قرمز مس نور - 8.4
گیلاس سیاه - 1.3
آمتیست سیاه - 3.3
دارچین قهوه ای - 5.24
رنگ مراقبت از روغن Schwarzkopf Palette Deluxe Intex
سیاه طبیعی عمیق - 1.0
شکلات قهوه ای - 3-65
رنگ ماندگار فاقد آمونیاک Schwarzkopf
قهوه ای تیره - 3.0
طلای بژ تیره بلوند - 6.45 / a>
کرم رنگ دائمی Royal Schwarzkopf Igora
قرمز - ل 88
مس L - 77
رنگ کراتین شوارتزکوف - رنگ مراقبتی شدید
این رنگ مو ضد پیری با مجتمع مراقبت از کراتین و رنگدانه های تمیز کننده پوست در 30 دقیقه به شما موهای جوان تر می بخشد. این یک سرم محافظ پیش رنگی است که موهای شما را قبل از رنگ کردن حالت می دهد. این کرم رنگ رنگی ماندگار و با پوشش خاکستری 100٪ را ارائه می دهد. این ترکیب با K-Bond-Plex ساخته شده است که ساختار موی داخلی شما را ترمیم می کند و سطح مو را بعد از فرایند رنگ آمیزی موهای قوی و سالم می پوشاند.
 
طرفداران
گزینه های گسترده ای از سایه ها برای هر نوع پوست موجود است
موهای خود را هنگام رنگ کردن آن شرایط کنید
همراه با توسعه دهنده ، سرم قبل از درمان ، و کولرهای پیچیده کراتین
شکستگی تا 80٪ را کاهش می دهد
به موهای شما می درخشد
منفی
گران
مشکلات در دسترس بودن
بازگشت به TOC
 
1. قهوه ای شاه بلوط - 5.7
 
شاه بلوط شاه بلوط - 5.7 Pinit
با این سایه قهوه ای شاه بلوط زیبا ، رنگ قهوه ای براق را به قفل های سیاه خود اضافه کنید. این سایه اجازه می دهد تا رنگ و ویژگی های پوست شما برجسته شود و ظاهر طبیعی به موهای شما می بخشد.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. قرمز بوردو - 4.7
 
قرمز بوردو - 4.7 Pinit
آیا به دنبال رنگی برجسته و درخشنده هستید؟ سپس ، این را بررسی کنید! این سایه آتشین می تواند موهای کسل کننده را دگرگون کند تا ظاهری جسورانه و مستهجن داشته باشد. همچنین ، این سایه مناسب برای نشان دادن سمت جالب شما است. این رنگ قرمز لکه دار برای موهای قهوه ای طبیعی تا سیاه مناسب است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. ورزش کارامل - 7.5
 
کارامل بلوند - 7.5 Pinit
آیا می خواهید جوان و پر جنب و جوش به نظر برسید؟ سپس قفل های خود را با این رنگ مو خیره کننده احیا کنید که می تواند شما را زیبا و زیبا جلوه دهد. این سایه به موهای شما ارتقا قابل توجهی خواهد بخشید و وعده اضافه کردن لبه ای اضافی به رنگ طبیعی موهای شما می دهد.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4. بلوند مروارید سبک - 12.0
با این رنگ جذاب جذاب تر به نظر برسید که می تواند شما را مانند یک دیو بر روی فرش قرمز به نظر برساند! با اشاره ای به طلا و براق ، موهای شما می توانند بسیار زیبا به نظر برسند. این سایه برای موهای بلوند روشن تا قهوه ای روشن مناسب است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
5. ماهوگانی گرم - 5.6
 
گرم ماهگون - 5.6 Pinit
با این سایه عمیق آلو که مجبور است شما را فوراً قرمز رنگ به نظر برسد ، پیچ و تاب بد بو به رنگ موهای معمولی خود اضافه کنید. این سایه پر جنب و جوش قول می دهد ابعادی به موهای شما ببخشد. ماهوگی با موهای قهوه ای متوسط ​​تا تیره خوب پیش می رود.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
رنگ مو دائمی Schwarzkopf ULTIME
این رنگ مو مطبوع با سرم درخشش الماس برای سطح گسترده ای از براق تزریق می شود. این شامل فیلترهای اشعه ماوراء بنفش برای محافظت است و درخشش قابل توجهی را به موهای شما منتقل می کند. این فرمول 20 رنگ پر جنب و جوش را ارائه می دهد که دوام زیادی دارند. مقاوم در برابر محو شدن است و رنگ موهای شما را تا 9 هفته از محو شدن حفظ می کند. این رنگ مو با اکسیر مراقبتهای ویژه با جوهر مروارید برای موهای لوکس و نرم و براق فرموله شده است.
 
طرفداران
مکمل هر تن پوست است
با لطافت محو می شود
مقاوم در برابر قطره
بسیار رنگی
منفی
زمان سپردن رنگ را می گیرد
بازگشت به TOC
 
6. قرمز قرمز مس - 8.4
 
نور مس قرمز - 8.4 Pinit
با این سایه شدید که بلافاصله می تواند رنگ مو شما را بلند کند ، داغ به نظر می رسد. این رنگ پر جنب و جوش وعده می دهد با اضافه کردن یک درخشش درخشان به موهای شما ، پویا و پر از زندگی به نظر می رسد. برای موهای قهوه ای متوسط ​​تا روشن مناسب است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
7. گیلاس سیاه - 1.3
 
گیلاس سیاه - 1.3 پیتیت
نگران موهای خاکستری هستید؟ نه تیره ، در اینجا سایه ای مناسب برای پوشاندن رنگ خاکستری و حفظ رنگ طبیعی خود است. این رنگ بسیار رنگی ادعا می کند هر نوع موی رنگی را پوشانده است. برای رنگهای تیره طبیعی ایده آل است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
8. آمتیست سیاه - 3.3
 
آمتیست سیاه - 3.3 Pinit
آیا می خواهید خاکستری ها را از بین ببرید و موهای سیاه کامل را از بین ببرید؟ سپس ، این سایه سیاه سیاه و سفید را با اشاره به صدای آلو بررسی کنید. بلافاصله موهای کسل کننده و خاکستری را به رنگهای بازتابنده تبدیل می کند. این سایه بی نظیر برای موهای قهوه ای طبیعی تا سیاه مناسب است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
9. دارچین قهوه ای - 5.24
 
دارچین قهوه ای - 5.24 Pinit
این یکی مخصوصاً برای زیبایی های هندی ساخته شده است تا بتواند گلم اضافی به موهای معمولی شما اضافه کند. این رنگ قهوه ای طبیعی را به آن بیفزایید و ظاهری زیبا و همیشه آماده داشته باشید. این ظرافت را فریاد می زند و بهترین ویژگی های شما را نشان می دهد. برای موهای قهوه ای طبیعی تا سیاه مناسب است.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
رنگ مراقبت از روغن Schwarzkopf Palette Deluxe Intex
این محصول با میکرو روغنی های مغذی به دلیل داشتن رنگ غنی و مجلل غنی شده است. این ماده حاوی رنگدانه های بسیار موثری است که در هر رشته مو نفوذ می کند تا رنگی پر جنب و جوش و ماندگار به شما بخشد. موهای شما را در حالی که رنگ می کند عمیقاً شرایط می کند. یک پایان صاف و ابریشمی را به موهای شما می بخشد. این کرم مو تغذیه کننده ادعا می کند به مدت شش هفته ضد لک است. این طیف گسترده ای از سایه ها را برای پوشش کامل موهای خاکستری ارائه می دهد.
 
طرفداران
همراه با بطری برنامه
فرمول غیر قطره ای
رشته های خشک را صاف می کند
درخشش طولانی مدت به موهای شما می بخشد
منفی
سایه های محدود موجود است
بازگشت به TOC
 
10. سیاه طبیعی عمیق - 1.0
 
سیاه طبیعی عمیق - 1.0 Pinit
الان موهای خاکستری داره بیرون میاد؟ آیا می خواهید به موهای 100٪ تیره برگردید؟ سپس ، Deep Natural Black بهترین محصولی است که می توانید پول خود را پرداخت کنید. ادعا می شود موهای خاکستری را می پوشاند و بلافاصله قفل های شما را جوان می کند.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
11. شکلات قهوه ای - 3-65
 
شکلات قهوه ای - 3-65 Pinit
هر چیزی در شکلات خوب به نظر می رسد! مانند این رنگ مو غنی و لود شده که سایه قهوه ای عمیق و موهای طلایی به موهای شما می بخشد تا شما را تیز و شیک جلوه دهد. این رنگ از نظر رنگ پوست هند بسیار عالی به نظر می رسد زیرا کنتراست را در برجسته های شما ایجاد می کند و یک جلای براق مانند سالن را به ارمغان می آورد.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
رنگ ماندگار فاقد آمونیاک Schwarzkopf
این رنگ روغن دائمی بدون آمونیاک با فناوری Phytolipid تدوین شده است ، که به رنگ کمک می کند تا روی چندین رنگ پوست تأمل کند. پوشش 100٪ خاکستری و سفید مو را فراهم می کند. در 58 سایه وجود دارد تا رنگ طبیعی ، غنی و چند بعدی را از ریشه تا نوک به شما ارائه دهد. ادعا می کند رنگ شما را با چهار سطح بالا می برد. این ماده حاوی رنگدانه های رنگی خاصی است که با روغن های گیاهی مخلوط شده و حاوی چربی ها هستند تا به شما موهایی با ظاهری سالم و با حداکثر کارایی رنگ ارائه دهد. این همراه با یک پالت Color Melter برای رنگ آمیزی چند تنی است.
 
طرفداران
موهای شما را نرم می کند
به موهای شما پایان طبیعی می بخشد
عاری از روغنهای معدنی و رایحه مصنوعی
حداکثر پوشش را ارائه می دهد
منفی
با یک توسعه دهنده همراه نیست (شما باید آن را جداگانه خریداری کنید)
بازگشت به TOC
 
12. قهوه ای تیره - 3.0
 
قهوه ای تیره - 3.0 پینیت
آیا می خواهید موهای زرق و برق دار را با سایه ای مناسب که متناسب با تن پوست شما است ، شلاق بزنید؟ اینو ببین! این رنگ موی ظریف و در عین حال لوکس می تواند شما را با رنگ آمیزی چند بعدی آن خیره کننده جلوه دهد. این پوشش عالی را ارائه می دهد و روزها بازتاب دارد. بهتر است برای موهای سیاه و قهوه ای طبیعی مناسب باشد.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
13. طلای بژ تیره بلوند - 6.45
 
طلای بژ تیره بلوند - 6.45 Pinit
در این تحقیق خیس کنید
مرجع:ثانیکالا