چه کسی جوید حبیب را نمی شناسد؟ او خودش یک برند است. Jawed Habib Hair and Beauty Ltd. با نام وی زنجیره ای محبوب سالن های مو و زیبایی در هند است. در ادامه بخوانید تا از 5 محصول برتر موی جاوید حبیب مطلع شوید.

 
Jawed Habib Hair and Beauty Ltd. بزرگترین زنجیره سالن یونیسکس در هند با 200 سالن در سراسر کشور است. آنها همچنین آکادمی های خاص خود را دارند که پوشش گسترده ای در بازار هند دارند. آنها طیف متنوعی از محصولات مراقبت از مو و زیبایی را تولید می کنند.
 
برخی از این محصولات پر طرفدار موهای جاوید حبیب به صورت کیت در دسترس هستند. این شامل 5 محصول مو برای مراقبت کامل از مو است. بنابراین ، در اینجا لیست 5 محصول برتر مراقبت از مو Jawed Habib برای شما قرار دارد.
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت روزانه استفاده از شامپو گیاهی روزانه جوید حبیب
بررسی قیمت روغن جادویی گیاهی جاوید حبیب
تهویه مطبوع گیاهی جاوید حبیب قیمت را بررسی کنید
محصولات موی جاوید حبیب
1. استفاده شامپو گیاهی روزانه جوید حبیب:
 
 
به طور فک روزانه از شامپو گیاهی Pinit استفاده کنید
نحوه استفاده:
 
این شامپو را روی موهای مرطوب و پوست سر بمالید.
بگذارید 10 دقیقه بماند ، سپس آن را با آب معمولی بشویید.
استفاده روزانه از این شامپو گیاهی برای انواع مو مناسب است. این حاوی عصاره های گیاهی است که به پاکسازی و پاکسازی موهای شما به طبیعی ترین روش کمک می کند. استفاده روزانه از شامپو گیاهی برای استفاده روزمره مناسب است. این بسیار ملایم و ملایم برای تمیز کردن خاک ایجاد شده است. این به شما موهای براق و تمیز بعد از هر شستشو می بخشد. استفاده روزانه از شامپو گیاهی باعث تقویت ، تجدید حیات و مدیریت موهای شما می شود. روزانه از این شامپو گیاهی استفاده کنید تا موهای شما پر از حجم ، درخشندگی و نشاط شود.
 
 
[بخوانید: بهترین سشوارهای فیلیپس]
2. سرم موی گیاهی جاوید حبیب:
 
سرم مو گیاهی فشرده فک پینیت
نحوه استفاده:
 
سرم موهای گیاهی را به آرامی در ریشه مو و پوست سر خود مالش دهید.
سرم موی گیاهی یک سرم باقی مانده است. درخشش را به شما می بخشد و موهای ضد سرما می دهد. این سرم باعث می شود موهای شما فوق العاده براق ، سالم به نظر برسد و برآمدگی را کنترل کند.
 
[بخوانید: کرم های صاف کننده مو]
 
3. روغن جادویی گیاهی جاوید حبیب:
نحوه استفاده:
 
روغن جادویی گیاهی را به آرامی در ریشه و پوست سر خود ماساژ دهید.
موهای خود را بعد از نیم ساعت با شامپو شستشوی گیاهی روزانه بشویید.
روغن جادویی گیاهی بهترین درمان برای مو محسوب می شود. این روغن مو آیرودیتیک است که به مرطوب کردن پوست سر شما کمک می کند ، خشکی آن را درمان کرده و موهای خشک شما را شرایط می کند. روغن جادویی گیاهی حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری است که برای عملکرد طبیعی غددهای چربی در پوست سر شما مهم است. این همچنین رشد مو را به روشی طبیعی تقویت می کند.
 
روغن های مراقبت از مو روشی سنتی برای درمان سوزش پوست سر ، سبوره و آلوپسی است. همچنین باعث افزایش پیری روی رشد موهای شما می شود. روغنهای مراقبت از مو گیاهان داروی موی شما و تغذیه موهای شما را تقویت کرده و رشد مو را تقویت می کنند. از این روغن جادویی گیاهی به طور مرتب استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب و بهبود مو برسید.
بیشتر مشکلات مو به دلیل کمبود تغذیه در موهای شما ایجاد می شود. استرس مانع از تولید مثل سلولهای مو می شود. سبوم ، باکتری ها ، خشکی و خاک ریشه های مو را مسدود کرده و آنها را از تنفس باز می دارد. این می تواند باعث نازک شدن رشته های مو منجر به ریزش مو شود. از این رو تهیه ویتامین های ضروری برای موهایتان بسیار مهم است. کمبود ویتامین ها می تواند به کندی رشد ، شوره سر ، افتادگی مو و ریزش مو منجر شود.
 
 
4. اسپا موی جوید حبیب:
 
اسپا مویی جیب habib Pinit
نحوه استفاده:
 
آن را به آرامی روی پوست سر و ریشه مو مالش دهید. از اسپا مو به عنوان کرم تغذیه کننده مو می توان استفاده کرد.
مخصوص موهای خشک و آسیب دیده که طبیعی و با رنگ است فرموله شده است. این باعث تقویت و براقیت موهای کم رنگ می شود. اسپا مو دارای روغنهای غنی از چربی ، بسیاری از عصاره های گیاهان و آنتی اکسیدان ها برای محافظت از مو و مراقبت از مو طبیعی است. این شامل خواص بسیاری از عصاره های گیاهی ، اسانس ، روغن های گیاهان دارویی و پروتئین های گیاهی است که برای استفاده در موهای شما بی خطر است.
 
[بخوانید: سرم مو Loreal]
 
5- تهویه گیاهی جاوید حبیب:
نحوه استفاده:
 
تهویه مطبوع گیاهی را روی موهای مرطوب و پوست سر بمالید. این کار را بعد از شستشوی موهای خود با شامپو شستشوی گیاهی روزانه انجام دهید.
بعد از 2-3 دقیقه استفاده موهای خود را بشویید.
تهویه گیاهی یک محصول 100٪ طبیعی است و از این رو برای استفاده روی موهای شما ایمن است. این برای همه نوع مو مناسب است. نرم کننده گیاهی موهای شما را از درون تغذیه و تقویت می کند. این همچنین باعث افزایش حجم ، درخشش و سلامتی به موهای شما می شود. این نرم کننده بدون پارابن و پتروشیمیایی است ، بنابراین باعث تحریک پوست سر نمی شود. این موهای شما را با سلامتی و تغذیه تغذیه می کند. نرم کننده گیاهی به تقویت فیبرهای مو ، ترمیم آسیب مو و ترمیم نرمی مو کمک می کند. این باعث می شود موهای شما قابل کنترل و براق تر باشد. نرم کننده گیاهی برای درمان ریزش مو نیز موثر است.
مرجع:sanykala