بسیاری از عطرهای محبوب موجود در بازار بسیار خطرناک هستند و پر از صدها یا حتی هزاران ماده شیمیایی هستند. خطرات استفاده از عطر معمولی می تواند منجر به سرطان ، سوزش پوست ، بیماری مزمن و بیماری مزمن ، نقایص هنگام تولد ، تغییر در هورمونهای شما ، ناباروری شود و همچنین می تواند روی تعداد اسپرم های مرد نیز تأثیر بگذارد. ما یک مطلب طولانی در مورد خطرناک بودن عطر و برخی از مواد شیمیایی که برای سالم ماندن باید از آنها جلوگیری کنید ، نوشتیم. شما می توانید آن پست را اینجا بخوانید.

 
با توجه به همه مسائل ترسناک و نگرانی های مربوط به رایحه / رایحه ، ما می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه عطر دلپذیر ، طبیعی و سالم خود را در خانه ایجاد کنید ، بنابراین نیازی نیست که نگران هیچ یک از مواد شیمیایی نامطبوع باشید. ساخت عطر شخصی شما بسیار آسان و به احتمال زیاد ارزانتر از آن عطرهای گران قیمت مارک طراح است. بعلاوه ، لازم نیست نگران عوارض جانبی مانند سرطان بدانید. هرگونه ساخت عطر خود در خانه نمی تواند ساده تر باشد. شما فقط به 2 ماده نیاز دارید و می توانید سریع و آسان یک عطر آلی و طبیعی داشته باشید!
 
آنچه شما نیاز دارید:
روغنهای اساسی با انتخاب شما - می توانید هر روغن ضروری را که دوست دارید و دوست دارید از آن استفاده کنید در عطر برای پوشیدن روزانه انتخاب کنید. برخی از روغنهای اساسی مورد استفاده در عطر عبارتند از: وانیل ، یلانگ یلانگ ، گل رز ، شمعدانی ، دارچین ، اسطوخودوس ، ترنج بابونه رومی ، گریپ فروت ، آهک و غیره.
الکل - یک الکل دانه خالص مانند یک ودکا آلی را انتخاب کنید
بطری عطر اسپری - از یک خالی جدید استفاده کنید یا از یک بطری قدیمی و تمیز استفاده مجدد کنید
جهت ها:
شما می خواهید هنگام تهیه عطر خود از یک نسبت ساده استفاده کنید. شما می خواهید 70٪ الکل و 30٪ روغنهای اساسی استفاده کنید.
برای شروع مصرف یک فنجان ودکا آلی و قارچ آن را درون بطری عطر خود بمالید. سپس می توانید 5 عدد روغن ضروری را همزمان اضافه کنید تا اینکه عطر و استحکام مورد نظر خود را در عطر ایجاد کنید. اگر در حال انجام ترکیبی از روغن هستید ، 5 قطره از هر کدام را در بطری انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر تصمیم به استفاده از روغنهای ضروری دارچین و وانیل دارید ، 5 قطره وانیل و 5 قطره دارچین را انجام دهید.
عطر را با قرار دادن بالای بطری تست کرده و لرزش خوبی به آن بخشید. برای تست بوی و قدرت عطر روی مچ دست خود یا یک تکه کاغذ اسپری کنید.
روغنهای ضروری قوی هستند بنابراین افزودن مواد بیشتر همیشه آسان است اما بیرون آوردن آن غیرممکن است. اگر عطر خیلی ضعیف است. 5 قطره روغن ضروری دیگر را نیز اضافه کنید و دوباره به همان روش تست کنید.
برای پیدا کردن جیره مناسب و تست رایحه ، مدتی طول خواهد کشید ، اما این چیزی است که باعث می شود عطر خود را در خانه تفریح ​​کنید!
شما عطرهای طبیعی و ارگانیک تا چند سال تازه می مانند ، اما شما آن را بسیار دوست خواهید داشت ، ما مطمئن هستیم که دیگر مدت طولانی نخواهد بود.
مرجع:ثانیکالا