بعضی روزها موهای شما به شکلی که می خواهید آن را حفظ نمی کنند. شما ساعت ها وقت خود را برای تکمیل موهای خود می گذرانید و برای آن ظاهر "مو روز دوم" کامل دعا می کنید ، اما موهای صاف و موهای خود را به پایان می رسانید.

 
اگر موهای مجعد طبیعی دارید ، خشک کردن قفل های شما می تواند فرسود کننده باشد. به مراقبت بیشتری نسبت به سایر موها احتیاج دارد و برای حفظ بافت طبیعی آن به ابزارهای نرم کننده مویی ملایم نیاز دارد. این بدان معناست که وقت آن است که موهای خود را به رژیم مراقبت روزانه مو اضافه کنید. تعجب می کنید که آنها چیست؟ بخوان تا بیشتر بدانی!
 
محصولات چک قیمت
قیمت بررسی قیمت دستگاه پخش کننده مو ریخته گری
قیمت بررسی قیمت دستگاه پخش کننده مو Xtava Black Orchid Black
قیمت بررسی قیمت دستگاه پخش کننده مو BaByliss Pro Nano Titanium
قیمت بررسی قیمت دستگاه پخش کننده مو Bio Ionic
قیمت بررسی پیوست DevaCurl DevaFuser
بررسی قیمت قیمت دستگاه پخش کننده مو SegBeauty
قیمت بررسی قیمت دستگاه پخش کننده موی جهانی Universal Hairizone
قیمت چک کن خشک کن سر بخور 1875 وات دیفیوزر
قیمت بررسی قیمت جوراب داغ Ultralight Diffuser
قیمت بررسی حجم دهنده و پخش کننده مو Revlon Perfect Heat Volumizing Heat
 
دیفیوزر چیست؟
دیفیوزر ضمیمه خشک کن ضربه ای است که به منظور پخش جریان هوا به طور مساوی در یک منطقه بزرگ طراحی شده است. می توان آن را به راحتی روی نازل خشک کن ضربه زد. مناسب موهای مجعد است زیرا الگوی فرفری را بدون اینکه آن را بپزد ، تقویت می کند. در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد و عمدتاً روی بلند کردن مو از ریشه و افزودن حجم به فرها تمرکز دارد.
 
اکثر پراکندگی ها دارای دریچه های انگشت بلند هستند که به پیچ و تاب شما می چرخند و شکل آنها را تعریف می کنند. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد یا ریختن بیش از حد موهای شما باید از این دیفیوزرها در دمای کم استفاده شود. متأسفانه ، این ابزارهای یک ظاهر طراحی شده را نمی توان به کلیه خشک کن های ضربه ای بست. بنابراین ، قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که یک دیفیوزر به خشک کن شما وصل شده است. انتخاب مناسب جهانی بهترین انتخاب است.
 
 
نمی دانید چگونه از دیفیوزر استفاده کنیم؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!
 
چگونه از دیفیوزر استفاده کنیم؟
مرحله 1: موهای خود را بشویید
مرحله 1 موهای خود را بشویید
یوتیوب
 
موهای خود را با شامپویی که مخصوص موهای مجعد است ، بشویید. هنگامی که موهای خود را شسته اید ، اجازه دهید قبل از استفاده از دیفیوزر ، مدتی خشک شود.
 
مرحله 2: از یک سرم استفاده کنید
 
مرحله 2 از SerumPinit استفاده کنید
یوتیوب
 
یک سرم مقاوم در برابر حرارت را روی موهای خود بمالید. این نه تنها موهای شما را از استفاده بیش از حد محافظت می کند بلکه باعث درخشش می شود.
 
 
مرحله 3: خشک کن را روی تنظیمات کم گرم قرار دهید
مرحله 3 خشک کن را روی تنظیمات کم حرارت تنظیم کنید
یوتیوب
 
 
خشک کن ضربه را روی یک حرارت کم تنظیم کنید. این حالت موهای شما را بدون ریزش نگه می دارد.
 
مرحله 4: موهای خود را با دیفیوزر خرد کنید
مرحله چهارم موهای خود را با Pinit Diffuser بگیرید
یوتیوب
 
موهای خود را به جلو بکشید و دیفیوزر را در قسمتهای مختلف مو خود حرکت دهید. آن را با حرکت به سمت بالا حرکت دهید تا فرهای تعریف شده و حجمی پیدا کنید.
 
از فرهای خود لذت ببرید!
از فرهای خود لذت ببرید! پینیت
یوتیوب
 
اکنون که می دانید چگونه از یک دیفیوزر مانند یک حرفه ای استفاده کنید ، بگذارید تا از 15 دیفیوزر برتر که اکنون می توانید دست خود را بگیرید ، بررسی کنیم.
 
15 موی سر برتر برای فرهای حجیم
1. دستگاه پخش کننده مو ریخته گری
 
شرکت مو فرش کلاه گشاد کننده مو Pinit
این دستگاه پخش کننده مو مناسب برای حمل در یک چمدان مناسب است زیرا قابل جمع شدن است. ساختار سیلیکونی آن برای کشش و کوچک شدن ساخته شده است تا هر خشک کن ضربه ای را در خود جای دهد. این به شما کمک می کند تا ضمن از بین بردن موهای زائد و موهای زائد ، بافت طبیعی مو خود را حفظ کنید. این حجم و تعریف را به فرهای مسطح اضافه می کند و به شما موهای تند و تیز می دهد که روزها ماندگار می شوند.
 
طرفداران
سبک وزن
به موهای شما آسیب نمی رساند
مقرون به صرفه
منفی
می تواند به راحتی بشکند
 
 
بازگشت به TOC
 
2. پخش کننده مو Xtava Black Orchid Black
 
Xtava Orchid Black DiffuserPinit
این پخش کننده مو منحصر به فرد برای موهای طبیعی مجعد مناسب است. این مجهز به یک دستگیره سه جانبه سه بعدی است و جریان هوا 360 درجه ای را برای دستیابی به هر رشته مو فراهم می کند. بدون ایجاد مزاحمت در بافت طبیعی آنها ، فرهای شما را مرتب می کند. دارای ساختارهای انگشتی طولانی است که حجم و تعریف آن را به فرهای شما اضافه می کند. همچنین دارای دریچه های خشک کننده ای است که موهای شما را خشک می کند و به طور هم زمان سبک می کند. این دیفیوزر متناسب با خشک کنهایی است که قطر آن 6 اینچ است.
 
طرفداران
موهای شما را نرم می کند
برآمدگی را از بین می برد
مناسب برای موهای ضخیم
مقرون به صرفه
منفی
اندازه جهانی نیست
3. دستگاه پخش کننده مو BaBylissPRO Nano Titanium
 
BaBylissPRO Nano Titanium DiffuserPinit
این دیفیوزر مو جهانی توسط متخصصین مو حرفه ای در سالن ها استفاده می شود. این جریان هوا از سد پاش را به طور مساوی در یک منطقه بزرگ پراکنده می کند. این ماده پخش کننده مناسب برای موهای مجعد است زیرا بدون آزار دادن به الگوی فرفری آنها قفل های شما را خشک و سبک می کند. دریچه های انگشت آن با نفوذ یون ها به هر رشته به بستن کوتیکول های مو ، به آرامی موهای شما را خشک می کند. این باعث می شود که فرسودگی را از بین ببرد و فرهای نرم و تند و تیز ایجاد کند.
 
طرفداران
موهای خود را سریع خشک کنید
موهای شما را نرم و ابریشمی می کند
متناسب با بیشتر خشک کن های ضربه ای است
ایده آل برای موهای مواج و permed
منفی
می تواند به راحتی بشکند
 
 
بازگشت به TOC
 
4- دستگاه پخش کننده مو Bio Ionic
 
دستگاه پخش کننده مو Bio Ionic Pinit
این سشوار جهانی با سشوار ضربه ای به قطر 2.25 اینچ مناسب است. دارای 12 پریز هوا برای زمان خشک شدن سریعتر است. از نظر گرما ، بادوام و سبک وزن است. همچنین با استفاده از یک ماده معدنی آتشفشانی طبیعی برای تزریق میکرو هیدراتاسیون ساخته می شود. این به شما کمک می کند که موهای خود را خشک کنید و طی چند ثانیه آن را به کمال سبک کنید. انگشتان این دیفیوزر موهای شما را بلند می کنند تا به آن حجم داده شود.
 
طرفداران
موهای شما را براق و بدون سر و صدا نگه می دارد
ماندگاری طولانی می افزاید
بر روی پوست سر خود ملایم باشید
ایده آل برای موهای بلند و ضخیم
منفی
گران
 
 
بازگشت به TOC
 
5. پیوست DevaCurl DevaFuser
 
DevaCurl DevaFuser پیوست Pinit
این طراحی ارگونومیک ثبت شده منحصراً برای موهای مجعد از انواع مختلف ایجاد شده است. دارای جریان هوای 360 درجه ای است که موهای شما را از داخل و خارج برای فرهای نرم و بدون حاشیه خشک می کند. مواد سرامیکی آن درخشش و رطوبت طبیعی موهای شما را حفظ می کند. ساختار انگشت مانند آن به هر رشته مو در ریشه می رسد تا فرهای شما را بالا ببرد و حجم بسیار بالایی داشته باشد. همچنین براق و سبک است و آن را برای سفر ایده آل می کند.
 
طرفداران
بافت طبیعی فرهای شما را تقویت می کند
موها را سریع خشک می کند
به موهای شما می درخشد
ایده آل برای موهای ضخیم و بلند است
منفی
همه سشوارها مناسب نیست
گران
 
 
بازگشت به TOC
 
6. پخش کننده مو SegBeauty
 
SegBeauty مو پخش کننده Pinit
این دیفیوزر با کیفیت عالی حاوی مواد مقاوم در برابر حرارت بالا (مانند سیلیکون) است که در دماهای بالا پایدار و بدون ذوب یا رها شدن مواد سمی است. این 114 دریچه هوا قابل تنظیم دارد تا جریان هوا را به طور مساوی توزیع کند. این حجم در موهای شما ایجاد می کند و بلافاصله فرس را از بین می برد. این به شما کمک می کند تا در هیچ زمان به فرهای تعریف شده نرم و براق دست پیدا کنید. این دیفیوزر مناسب برای موهای بدون موج و موج دار است زیرا موهای مسطح و حجمی با درخشش طولانی مدت ایجاد می کند.
 
طرفداران
متناسب با سشوارهای استاندارد است
37٪ زمان خشک شدن را کاهش می دهد
به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
منفی
حجیم و سنگین است
 
 
بازگشت به TOC
 
7. پخش کننده مو موی جهانی
 
پخش کننده مو موی جهانی جهانی Pinit
این دستگاه پخش کننده مو حرفه ای دارای دکمه های قابل انعطاف پذیر است که می تواند بیش از 90٪ سشوارهای مختلف را در خود جای دهد. قطر آن 6 اینچ است که جریان هوای کافی به هر رشته مو را می دهد. دارای 211 سوراخ هوا برای اضافه کردن حجم به موهای شما. موهای شما را سریع خشک می کند بدون اینکه به آن آسیب برساند یا الگوی فرفری آن را آزار دهد. این دستگاه پخش کننده مو برای موهای ضخیم ، موج دار و بلند مناسب است.
 
طرفداران
فرهای شما را تقویت می کند
به موهای شما می درخشد
اندازه قابل تنظیم
بادوام
منفی
حجیم
 
 
بازگشت به TOC
 
8. خشک کن سر تخت خواب 1875 وات دیفیوزر
 
سر خشک کن Curlipops 1875 وات دیفیوزر Pinit
این خشک کن دیفیوزر برای افرادی که می خواهند حجم انبوه و ظالمانه ای در موهای خود داشته باشند ایده آل است. این با استفاده از فناوری Turmaline برای مبارزه با یخ زدگی و درخشش طولانی مدت به موهای شما ایجاد شده است. دارای سه تنظیم حرارت و دو سرعت است. شما می توانید روال خشک کردن موهای خود را با یک دکمه خنک کننده آزاد کنید که هوای خنک را برای تنظیم فرها آزاد می کند. موهای طبیعی شما را تقویت کرده و موهای ابریشمی و نرم به شما می بخشد.
 
طرفداران
ایده آل برای موهای ضخیم
موهای خود را سریع خشک کنید
با خشک کن همراه است
فضای زیادی نمی گیرد
منفی
به سرعت گرم می شود
 
 
بازگشت به TOC
 
9. Hot Sock The Ultralight Diffuser
 
Hot Sock The Ultralight Diffuser Pinit
این دیفیوزر بی نظیر مو از جنس کف است که نرم ، انعطاف پذیر و سبک وزن است. این مخصوص موهای شکننده و شکننده است. آن را به آرامی جریان هوا را برای رسیدن به هر رشته مو پخش می کند و از آسیب گرما جلوگیری می کند. هدف اصلی این دیفیوزر مسدود کردن جریان اضافی هوا از خشک کن ضربه ای است که می تواند موهای شما را خشک کند. شما به راحتی می توانید این دستگاه پخش کننده پارچه را روی هر سشوار بکشید بدون اینکه نگرانی در مورد مناسب بودن داشته باشید. با این حال ، اگر به دنبال دیفیوزر هستید که بتواند حجم کاملی از آن را تعریف کند و از curl تعریف کند ، این محصول برای شما مناسب نیست.
 
طرفداران
فضای زیادی نمی گیرد
100٪ امن
بادوام
مقرون به صرفه
منفی
باعث افزایش یا افزایش حجم به فر نمی شود
 
 
بازگشت به TOC
 
10. Revlon Perfect Heat Volumising Hair Diffuser مو
 
Revlon Perfect Heat Volumizing Hair DiffuserPinit
این دیفیوزر مو با فناوری سرامیکی ایجاد شده است که با توزیع یکنواخت جریان هوا از موهای شما در برابر گرمای بیش از حد محافظت می کند. دارای یک سطح خشک کننده نسبتاً بزرگ برای نرم کردن جریان هوا و تقویت فرها و امواج طبیعی است. این خودرو با طراحی به راحتی قابل تعویض است که متناسب با استاندارد ترین خشک کن های ضربه ای است. خیابان
مرجع:sanykala